![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja sitt beslut att bara spela upp ljud och video, jag har kontrollerat alla leder och saker, och provat olika typer av anslutningar. t.ex. VGA, HDMI och normala kablar. Alla samma sak: (
| |||
| |||
| Normal xbox eller 360? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| försökte en annan tv?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| trött en vanlig tv och hd och en 360! Jag behöver Halo: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de 360 har sina problem (under uppvärmning) men jag har icke hört detta en vara för
| |||
| |||
| Självklar fråga men du har försökt mer än ett spel havn't dig? också ge tillbaka där dina kablar ner i ett bra slag, döda stoftet bunnies |
|
| |||
| |||
| Jag håller med om du måste prova connecters. Anser registeransvarige blinkar rött när grönt ljus är?? |
|
| |||
| |||
| OK kan du antingen försöka återställande din konsol eller videoinställningar. Ta bort alla hårddisken och minneskort. Sväng din konsol för att se till att allt är anslutet som vanligt. Tryck sedan på. För att återställa ditt videoinställningar. håller Y och utlösande faktorn vid starten. Om detta icke verk sedan försöka resettng hela konsollen genom att trycka på. Left Trigger, Right Trigger, X, Y, Left Bumper, Right Bumper, Up, Left Bumper, Left Bumper, X Om ingen av dem fungerar så är det kanske ett maskinvaruproblem när köpte du din xbox 360 och är det en ny eller en gammal modell. [EDIT] Du nämnde HDMI så det måste vara en ny modell |
|
| |||
| |||
| Jag skulle säga dess gått ner den vanliga Xbox 360 rutt för misslyckande. Id skicka tillbaka den till M $ om du fortfarande har garantin eller en garanti på plats. Om det har den röda ringen dödsfall runt konsolen strömbrytaren kan du få ett gratis 3 års garanti för det tror jag .. |