![]() |
|
| |||
| |||
| Er der nogen, der ikke hvorfor min Xbox 360 bliver 2 røde lys lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor?
| |||
| |||
| ERM på afbryderknappen lol soz jeg bør sagde tht før jeg indsendt tråden lol |
|
| |||
| |||
| Virker det? |
|
| |||
| |||
| når im spiller et spil, vil det arbejde, men så gerne 5 minutter senere min skærmen går sort og 2 røde lys vises på Xbox 360 afbryderknappen lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan betyde det overophedning eller noget derefter. Har du forsøgt at kigge i din manual for at se om, der siger, hvad det betyder?
| |||
| |||
| Nope lol, jeg har skrevet mit problem til Google, og det sagde dens en overophedning problemet så syg lad det køle ned til abot og købe en fan. |
|
| |||
| |||
| Er det muligt at åbne den uden at kassere den garanti? hvis det er tilfældet, kan du prøve det og rydde støv ud af det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| It's overophedning. Lad det sidde i et par timer, og prøve at bruge den igen i et område, som kan cirkulere luften temmelig godt, en åben plads helst. Hvis det stadig sker, kontakt MS.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 1TB Ekstern HDD - Flashing Lights - Bad Things Have Happened | Paul4763 | Drives & flytbare medier | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| HP Laptop Screen plejer Tænd Harddisk plejer Igangsætte: lygter er tændt Men ....... | gra | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 5. aug 2009 18:28 |
| PSP: Ikke tændt, ingen lys. | tralethegreat | PC & Console Gaming | 0 | 14 juni 2009 16:35 |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Xbox 360 eller PS3 | emmaonline | PC & Console Gaming | 3 | 14 marts 2007 10:24 |
| Thread Tools | |
| |