![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko kenelläkään mitään, miksi Xbox 360 saa 2 punaista valoa lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Missä?
| |||
| |||
| ERM virtapainikkeen lol SOZ haluan mainittujen THT ennen kuin lähetetty Thread lol |
|
| |||
| |||
| Toimii? |
|
| |||
| |||
| Kun IM pelaa peliä, se toimisi, mutta sitten kuin 5 minuuttia myöhemmin minun näyttö menee musta ja 2 punaista valoa näy Xbox 360 virtapainiketta lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voi tarkoittaa se ylikuumeneminen tai jotain sitten. Oletko yrittänyt etsiskellä kotona manuaalisesti nähdä, jos sanoo, mitä se tarkoittaa?
| |||
| |||
| Nope lol, olen kirjoittanut minun ongelmani Google ja se sanoi sen ylikuumeneminen niin huonosti anna sen jäähtyä abot ja ostaa tuuletin. |
|
| |||
| |||
| Onko mahdollista sen avaaminen ei virtsaamisen takuu? Jos näin on, haluat ehkä kokeilla, että sekä selkeä pöly pois sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on ylikuumeneminen. Anna sen olla muutaman tunnin ja kokeile uudelleen alueella, joka voi liikkua ilma melko hyvin, avoin tila mielellään. Jos se vielä tapahtuu, ota yhteys MS.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 1TB ulkoinen kiintolevy - Flashing Lights - Bad asioita on tapahtunut | Paul4763 | Drives & Removable Media | 6 | 28 lokakuu 2009 12:55 |
| HP Laptop Screen tapana päälle Hard Drive tapana Aloitetaan: Syttyy ovat kuitenkin ....... | gra | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 5th Aug 2009 18:28 |
| PSP: Ei kytkentä, valoja ei ole. | tralethegreat | PC & Console Gaming | 0 | 14th Jun 2009 16:35 |
| Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään | mida | Rautatavaran Chat | 1 | 9th Jun 2009 15:05 |
| Xbox 360 tai PS3 | emmaonline | PC & Console Gaming | 3 | 14th Mar 2007 10:24 |
| Thread Tools | |
| |