![]() |
|
| |||
| |||
| Har noen noen hvorfor min xbox 360 får 2 røde lysene lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor?
| |||
| |||
| erm på strømknappen lol soz jeg skal av sa tht før jeg postet tråden lol |
|
| |||
| |||
| Virker det? |
|
| |||
| |||
| når im spiller et spill, det ville fungere, men så ut som 5 minutter senere min skjermen blir svart og 2 røde lamper lyser på Xbox 360 strømknappen lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan bety at det var overoppheting eller noe da. Har du prøvd å se i manualen for å se om det sier hva det betyr?
| |||
| |||
| Nope lol, jeg skrev mitt problem inn i google, og det sa dens en overoppheting problem så ille la den avkjøles for abot og kjøpe en vifte. |
|
| |||
| |||
| Er det mulig å åpne den opp uten renons garantien? hvis det er, vil du kanskje prøve det og klare støvet ut av det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er overoppheting. La det sitte i noen timer og prøv å bruke det på nytt i et område som kan sirkulere luft ganske bra, en åpen plass helst. Hvis det skjer fortsatt, kontakt MS.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 1 TB ekstern HDD - Flashing Lights - Bad ting har skjedd | Paul4763 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| HP Laptop Screen wont Slå på harddisk wont Start: lysene er på, men ....... | GRA | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 5 august 2009 18:28 |
| PSP: Ikke slå på, No Lights. | tralethegreat | PC & Console Gaming | 0 | 14 juni 2009 16:35 |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Xbox 360 eller PS3 | emmaonline | PC & Console Gaming | 3 | 14 mars 2007 10:24 |
| Thread Tools | |
| |