![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle, jeg har læst på nettet om at bruge en USB Flashdrive indlæse stuff på 360, dvs musik, fotos og divx videoer osv., også for spil gemmer ikke gemte spil, men dem fra internettet, vil du vide, hvordan man swap-stuff på tværs, og hvor man kan få dem fra IM i UK? og har brug for et spil spare for GTA IV, accidently udslettet mit ene. Takket Lawrie x |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke gøre det. Kan du streame den fra en memory stick - men du kan faktisk ikke gemme det på Xbox HD fra en memory stick.
Ville ingen af deres 64MB memory stick ellers, de kunne få 4 GB USB til samme pris, MS er grådige gerne, at et andet eksempel er, hvordan man er nødt til at bruge deres trådløse adapter som koster 80 quid (når det var først ud, stadig 55 nu), dels costinbg så meget fordi deres grådige, og dels fordi de stuvet sammen i 802,11 bg og en , selv når 90% xbox brugere er på AG båndbredde ... mig inkluderet: @ Mit system: FordyPC
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Flash Drive Tut Please? | KanoakaVirus | Drives & flytbare medier | 9 | 22 april 2008 15:43 |
| Leder du efter den rigtige flash-drev | CE Jones | Drives & flytbare medier | 1 | 4 februar 2008 10:38 |
| Flash-drev? | cheesewheels99 | Drives & flytbare medier | 6 | 1 februar 2008 23:55 |
| 8 GB flash-drev kun $ 30! | cheesepuff | Drives & flytbare medier | 3 | 26 januar 2008 00:20 |
| Flash Drive | nvineyard | Drives & flytbare medier | 3 | 23 august 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |