vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 - Flash Drive

Reply

Thread Tools
Old 1 heinäkuu 2008, 04:07
Uusi Jäsen

Default Xbox 360 - Flash Drive

Hei kaikki, olen ollut käsittelyssä Webissä noin USB Flashdrive ladata kamaa kiinni 360, eli musiikkia, valokuvia ja divx videoita jne. myös peli tallentaa, ei tallenneta pelejä, mutta ne Webistä, sinä tiedät, miten swap tavaraa kaikkialla ja mistä saa niitä im Yhdistyneessä kuningaskunnassa? ja tarvitsevat peliä lukuun GTA IV, vahingossa pyyhkiä minun yksi.

Kiitos Lawrie x
Old 22 heinäkuu 2008, 10:31
Rahoittajien ryhmän

Default Xbox 360 - Flash Drive

Et voi tehdä sitä. Voit lähettää sen muistitikulla - mutta et voi itse tallentaa sen päälle Xbox HD alkaen muistitikulla.

Kukaan ei niiden 64MB muistitikulla toisin, ne voivat saada 4GB USB varten saman hinnan,

MS on ahne kuin, että toinen esimerkki on se, miten sinun pitää käyttää langattoman sovittimen, joka maksaa 80 puntaa (kun se oli first out vielä 55 nyt) osittain costinbg niin paljon, koska niiden ahneita, ja osittain siksi, että ne suoltaa vuonna 802,11 bg ja , vaikka 90% xbox käyttäjät ovat ag kaistanleveys ... minulle sisältyvät: @
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Flash Drive tut Please? KanoakaVirus Drives & Removable Media 9 22. Huhtikuu 2008 15:43
Etsitään oikeus-Flash-asema CE-Jones Drives & Removable Media 1 4th Feb 2008 10:38
Flash-asema? cheesewheels99 Drives & Removable Media 6 1. Feb 2008 23:55
8GB Flash-asema on vain 30 dollaria! cheesepuff Drives & Removable Media 3 26. Jan 2008 00:20
Flash Drive nvineyard Drives & Removable Media 3 23. Aug 2007 05:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.