mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Xbox 360 - Flash Drive

Reply

Thread Tools
Old De 1 juli 2008, 04:07
Nieuw Lid Fractie

Default Xbox 360 - Flash Drive

Hallo iedereen, Ik heb gelezen op het web over het gebruik van een USB Flashdrive te laden spul op de 360, dwz muziek, foto's en DivX-video's enz., ook voor het spel opgeslagen, niet opgeslagen spellen, maar die van het web, weet u hoe swap spullen in en waar ze uit im in het VK? en moet een game opslaan voor GTA IV, per ongeluk een mijn drooggewreven.

Dankzij Lawrie x
Old 22 jul 2008, 10:31
Donor Groep

Default Xbox 360 - Flash Drive

Je kan het niet. U kunt streamen vanaf een Memory Stick - maar je kunt eigenlijk niet opslaan op de Xbox HD vanaf een memory stick.

Niemand zou door hun 64MB Memory Stick anders, ze kan krijgen 4GB USB voor dezelfde prijs,

MS zijn inhalige willen dat een ander voorbeeld is hoe je moet gebruik maken van hun draadloze adapter die kosten 80 pond (toen hij voor het eerst werd er nog 55 nu), deels costinbg zozeer omdat hun begerige, en deels omdat ze boordevol met 802.11 bg en een , zelfs wanneer 90% xbox gebruikers op ag bandbreedte ... me opgenomen: @
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Flash Drive Tut Alsjeblieft? KanoakaVirus Drives & Removable Media 9 22 apr 2008 15:43
Zoekt u de juiste flash drive CE-Jones Drives & Removable Media 1 De 4 februari 2008 10:38
Flash-schijf? cheesewheels99 Drives & Removable Media 6 De 1 februari 2008 23:55
8GB flash drive-only $ 30! cheesepuff Drives & Removable Media 3 26 Jan 2008 00:20
Flash Drive nvineyard Drives & Removable Media 3 23 aug 2007 05:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.