![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Ik heb gelezen op het web over het gebruik van een USB Flashdrive te laden spul op de 360, dwz muziek, foto's en DivX-video's enz., ook voor het spel opgeslagen, niet opgeslagen spellen, maar die van het web, weet u hoe swap spullen in en waar ze uit im in het VK? en moet een game opslaan voor GTA IV, per ongeluk een mijn drooggewreven. Dankzij Lawrie x |
|
| |||
| |||
| Je kan het niet. U kunt streamen vanaf een Memory Stick - maar je kunt eigenlijk niet opslaan op de Xbox HD vanaf een memory stick. Niemand zou door hun 64MB Memory Stick anders, ze kan krijgen 4GB USB voor dezelfde prijs, MS zijn inhalige willen dat een ander voorbeeld is hoe je moet gebruik maken van hun draadloze adapter die kosten 80 pond (toen hij voor het eerst werd er nog 55 nu), deels costinbg zozeer omdat hun begerige, en deels omdat ze boordevol met 802.11 bg en een , zelfs wanneer 90% xbox gebruikers op ag bandbreedte ... me opgenomen: @ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Flash Drive Tut Alsjeblieft? | KanoakaVirus | Drives & Removable Media | 9 | 22 apr 2008 15:43 |
| Zoekt u de juiste flash drive | CE-Jones | Drives & Removable Media | 1 | De 4 februari 2008 10:38 |
| Flash-schijf? | cheesewheels99 | Drives & Removable Media | 6 | De 1 februari 2008 23:55 |
| 8GB flash drive-only $ 30! | cheesepuff | Drives & Removable Media | 3 | 26 Jan 2008 00:20 |
| Flash Drive | nvineyard | Drives & Removable Media | 3 | 23 aug 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |