![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, jeg har lest på nettet om du bruker en USB Flashdrive Beregnigner stuff på 360, dvs. musikk, bilder og DivX videoer etc, også for spillet lagrer, ikke lagrede spill, men de fra nettet, vet du hvordan du swap stuff tvers og der for å få dem fra im i Storbritannia? og trenger et spill redde for GTA IV, ved et uhell tørkes meg en. Takk Lawrie x |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke gjøre det. Du kan streame det fra en minnepinne - men du kan ikke lagre den på Xbox HD fra en minnepinne.
Ingen ville etter 64MB minnepinne på annen måte, kunne de komme 4GB USB for samme pris, MS er grådig sånn, et annet eksempel er hvordan du må bruke sin trådløse nettverkskortet som koster 80 pund (når det var første ute, fortsatt 55 nå) dels costinbg så mye fordi grådige, dels fordi de crammed i 802,11 bg og en selv når 90% xbox brukere på ag båndbredde ... meg inkludert: @ Min System: FordyPC
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flash Drive Tut Please? | KanoakaVirus | Drivere og flyttbare medier | 9 | 22 april 2008 15:43 |
| Looking for høyre flashdisk | CE Jones | Drivere og flyttbare medier | 1 | 4 feb 2008 10:38 |
| Flashdisk? | cheesewheels99 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 1 februar 2008 23:55 |
| 8GB flashdisk bare $ 30! | cheesepuff | Drivere og flyttbare medier | 3 | 26 januar 2008 00:20 |
| Flash Drive | nvineyard | Drivere og flyttbare medier | 3 | 23 august 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |