mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 - Flash Drive

Reply

Thread Tools
Old 1 juli 2008, 04:07
New Member Group

Hej alla, jag har läst på nätet om hur du använder en USB Flashdrive att läsa in saker på 360, dvs musik, bilder och divx videor etc, även för spelet sparar inte sparade spel, men dem från nätet, vet du hur man växl grejer hela och var man får tag på dem från IM i Storbritannien? och behöver en omgång med undantag för GTA IV, oavsiktligt torkas jag en.

Tack Lawrie x
Old 22 juli 2008, 10:31
Givargruppen

Du kan inte göra det. Du kan ström från ett minne - men du kan inte spara det på Xbox HD från ett Memory Stick.

Skulle ingen av deras 64MB minne annars kan de få 4GB USB för samma pris,

MS är giriga som liknar det här, ett annat exempel är hur du ska använda sin trådlösa kortet som kostar 80 pund (när det var först ut, som fortfarande är 55 nu) delvis costinbg så mycket eftersom deras giriga, dels eftersom de proppfull i 802,11 bg och en , även om 90% xbox användare på ag bandbredd ... jag ingår: @
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.