mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Harddisk spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 17:44
Ny Medlem Gruppen

Default Xbox 360 Harddisk spørgsmål

Ok jeg var købt en aracde 360 for Xmas så dets bare de grundlæggende pakke jeg har købt mere senere herunder en 20 GB nogen for det

Nu alt er blevet en bøde på op intil for nylig, da det ville nægte at spille Forza 2 Power knappen vil blinke hurtigt og alt, hvad det vil sige, er åbne bakken

Jeg troede ikke noget af det, og forsøgte GTA4 som spillede så jeg troede, at det en dårlig disk, så købt en anden kopi af Forza Motorsport som er installeret på harddisken, og det samme skete.

Nu 2 ud af 3 spil er sådan her på mit system, medmindre jeg pull harddisken ud.

OS denne en harddisk udstedelse eller en dvd laser spørgsmål?
Old 28 juni 2009, 05:21
Donor-Gruppen

Prøv clearing out cachen første selvom det eneste negative aspekt til clearing cachen er, at alle spil opdateringer er også ryddet ud og have til at blive hentet igen, næste gang du spiller spillet, men dette har løst problemet for mig at spille dette spil,
oplysninger om, hvordan du gør det her

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 juni 2009, 06:09
Donor-Gruppen

Godt at være ærlig vil jeg tage konsollen tilbage, hvor du havde det fra få det erstattet og prøv så igen, fordi det lyder som dets en konsol / læse fejl .. efter dette, og det stadig ikke fungerer derefter sin harddisken.
Old 17. august 2009, 09:35
Medlem Gruppen

Hvor gammel er 360? Har du forsøgt at køre det fra disken kun (afinstallere fra harddisken?)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? nightstar CPU, bundkort og RAM 4 9 november 2009 10:30
Komplekse spørgsmål med IP på Xbox 4D (Fordy (Ford) Ollie Networking, Modemer & VoIP 7 20 marts 2009 13:06
Kom godt i Xbox 360, spil og hukommelse / harddisk min z28 PC & Console Gaming 1 1st Dec 2008 08:31
Harddisk relaterede boot spørgsmål. damnwall General Hardware Chat 1 3 februar 2008 13:11
Harddisk spørgsmål. Elkay Drives & flytbare medier 8 23 juni 2007 12:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.