![]() |
|
| |||
| |||
| Ok jeg var købt en aracde 360 for Xmas så dets bare de grundlæggende pakke jeg har købt mere senere herunder en 20 GB nogen for det Nu alt er blevet en bøde på op intil for nylig, da det ville nægte at spille Forza 2 Power knappen vil blinke hurtigt og alt, hvad det vil sige, er åbne bakken Jeg troede ikke noget af det, og forsøgte GTA4 som spillede så jeg troede, at det en dårlig disk, så købt en anden kopi af Forza Motorsport som er installeret på harddisken, og det samme skete. Nu 2 ud af 3 spil er sådan her på mit system, medmindre jeg pull harddisken ud. OS denne en harddisk udstedelse eller en dvd laser spørgsmål? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv clearing out cachen første selvom det eneste negative aspekt til clearing cachen er, at alle spil opdateringer er også ryddet ud og have til at blive hentet igen, næste gang du spiller spillet, men dette har løst problemet for mig at spille dette spil, oplysninger om, hvordan du gør det her
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Godt at være ærlig vil jeg tage konsollen tilbage, hvor du havde det fra få det erstattet og prøv så igen, fordi det lyder som dets en konsol / læse fejl .. efter dette, og det stadig ikke fungerer derefter sin harddisken. |
|
| |||
| |||
| Hvor gammel er 360? Har du forsøgt at køre det fra disken kun (afinstallere fra harddisken?) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Komplekse spørgsmål med IP på Xbox | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 20 marts 2009 13:06 |
| Kom godt i Xbox 360, spil og hukommelse / harddisk | min z28 | PC & Console Gaming | 1 | 1st Dec 2008 08:31 |
| Harddisk relaterede boot spørgsmål. | damnwall | General Hardware Chat | 1 | 3 februar 2008 13:11 |
| Harddisk spørgsmål. | Elkay | Drives & flytbare medier | 8 | 23 juni 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |