vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Kiintolevy tiedotteet

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 17:44
Uusi Jäsen

Default Xbox 360 Kiintolevy tiedotteet

Ok I osti yksi aracde 360 varten Xmas joten sen vain perusterveydenhoitoon olen ostanut lisää myöhemmin myös 20GB hadd sen

Nyt kaikki on sakko enintään intil hiljattain, kun se kieltäytyy pelata Forza 2 virtapainikkeen olisi vilkkua nopeasti ja kaikki se on sanottava, on avoin lokero

Luulin mitään sitä ja yritti GTA4 joka soitti niin ajattelin, että se huono levy, So osti toisen kopion Forza Motorsport joka asennetaan kiintolevylle, ja sama tapahtui.

Nyt 2 ulos 3 pelit ovat tältä minun järjestelmän ellei I vedä kovalevy ulos.

Os tämä kovalevy myöntämisen tai DVD laser kysymys?
Old 28 kesäkuu 2009, 05:21
Rahoittajien ryhmän

Kokeile clearing oma välimuisti ensimmäinen vaikka vain kielteisiä näkökohta tyhjentämällä on, että kaikki pelin päivitykset ovat myös tyhjenee ja se on ladattu uudelleen, kun seuraavan kerran pelata peliä, mutta tämä ratkaista ongelma minulle pelaa tätä peliä,
yksityiskohtaisia tietoja siitä, miten tehdä se tässä

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 kesäkuu 2009, 06:09
Rahoittajien ryhmän

Myös olla rehellinen haluan konsoli takaisin, jos sinulla on ollut se saada se korvattava ja yritä sitten uudelleen, koska se kuulostaa niin kuin konsoli / lukea virhe .. tämän jälkeen, ja se ei vielä toimi, sen kiintolevylle.
Old 17 elokuu 2009, 09:35
Jäsen

Kuinka vanha on 360? Oletko kokeillut käynnissä se levy vain (uninstall HDD: ltä?)
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? nightstar CPUs, Emolevyt & RAM 4 9 marraskuu 2009 10:30
Monimutkaisia kysymyksiä, joiden IP-Xbox 4D (Fordy (Ford) Ollie Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 20th Mar 2009 13:06
Getting Xbox 360, pelit ja muistin / kovalevy minun z28 PC & Console Gaming 1 1. joulukuu 2008 08:31
Kovalevy liittyvät boot kysymyksiä. damnwall Rautatavaran Chat 1 3. helmikuu 2008 13:11
Kovalevy kysymyksiä. Elkay Drives & Removable Media 8 23. kesäkuu 2007 12:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.