![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok I osti yksi aracde 360 varten Xmas joten sen vain perusterveydenhoitoon olen ostanut lisää myöhemmin myös 20GB hadd sen Nyt kaikki on sakko enintään intil hiljattain, kun se kieltäytyy pelata Forza 2 virtapainikkeen olisi vilkkua nopeasti ja kaikki se on sanottava, on avoin lokero Luulin mitään sitä ja yritti GTA4 joka soitti niin ajattelin, että se huono levy, So osti toisen kopion Forza Motorsport joka asennetaan kiintolevylle, ja sama tapahtui. Nyt 2 ulos 3 pelit ovat tältä minun järjestelmän ellei I vedä kovalevy ulos. Os tämä kovalevy myöntämisen tai DVD laser kysymys? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile clearing oma välimuisti ensimmäinen vaikka vain kielteisiä näkökohta tyhjentämällä on, että kaikki pelin päivitykset ovat myös tyhjenee ja se on ladattu uudelleen, kun seuraavan kerran pelata peliä, mutta tämä ratkaista ongelma minulle pelaa tätä peliä, yksityiskohtaisia tietoja siitä, miten tehdä se tässä
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Myös olla rehellinen haluan konsoli takaisin, jos sinulla on ollut se saada se korvattava ja yritä sitten uudelleen, koska se kuulostaa niin kuin konsoli / lukea virhe .. tämän jälkeen, ja se ei vielä toimi, sen kiintolevylle. |
|
| |||
| |||
| Kuinka vanha on 360? Oletko kokeillut käynnissä se levy vain (uninstall HDD: ltä?) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Monimutkaisia kysymyksiä, joiden IP-Xbox | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 20th Mar 2009 13:06 |
| Getting Xbox 360, pelit ja muistin / kovalevy | minun z28 | PC & Console Gaming | 1 | 1. joulukuu 2008 08:31 |
| Kovalevy liittyvät boot kysymyksiä. | damnwall | Rautatavaran Chat | 1 | 3. helmikuu 2008 13:11 |
| Kovalevy kysymyksiä. | Elkay | Drives & Removable Media | 8 | 23. kesäkuu 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |