mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Xbox 360 Hard Drive kwesties

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 17:44
Nieuw Lid Fractie

Ok ik was kocht een aracde 360 voor xmas zo haar alleen het basispakket Ik heb gekocht meer later met een 20GB hadd voor het

Nu alles is fijn up intil onlangs als het zou weigeren te spelen Forza 2 de Power knop zou knipperen snel en alles in het werk zou zeggen is open lade

Ik dacht dat er niets van en probeerde GTA4 die gespeeld dus ik dacht dat het een slechte schijf, dus kocht een exemplaar van Forza Motorsport dat is geïnstalleerd op de harde schijf en hetzelfde gebeurd.

Nu 2 van de 3 games zijn als dit op mijn systeem als ik trek de harde schijf uit.

Os dit een harde schijf of een DVD kwestie laser-kwestie?
Old 28 juni 2009, 05:21
Donor Groep

Wis je cache eerste hoewel het enige negatieve aspect aan het leegmaken van de cache is dat alle game updates zijn eveneens goedgekeurd en moeten worden gedownload weer de volgende keer dat je speelt het spel, maar dit het probleem voor mij spelen dit spel,
details over hoe dat te doen hier

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 juni 2009, 06:09
Donor Groep

Nou om eerlijk te zijn zou ik de console terug waar je het uit laten vervangen en dan opnieuw proberen, want dit klinkt alsof het een console / lees fout .. na dit en het nog steeds niet werken dan zijn de harde schijf.
Old 17 augustus 2009, 09:35
Lid Fractie

Hoe oud is de 360? Heeft u geprobeerd draaien van de schijf alleen (verwijderen van de vaste schijf?)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.