mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Harddisk problemer

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 17:44
New Member Group

Default Xbox 360 Harddisk problemer

Ok jeg ble kjøpt en aracde 360 for xmas slik at bare de grunnleggende pakken jeg har kjøpt mer senere inkludert 20GB hadd for det

Nå alt er fint opp intil nylig når det vil nekte å spille Forza 2 på Power-knappen vil blinke raskt og det vil si er åpne skuffen

Jeg trodde ikke noe av det og forsøkt GTA4 som spilte så jeg trodde det en dårlig plate, så kjøpte en ny kopi av Forza Motorsport som er installert på harddisken og det samme skjedde.

Nå 2 av 3 spill er sånn på mitt system med mindre jeg trekke harddisken ut.

Os dette en harddisk nummer eller en DVD-laser problemet?
Old 28 juni 2009, 05:21
Donor Group

Prøv clearingvirksomheten ut hurtigbufferen første men bare negative aspekter å tømme bufferen er at alle spill oppdateringer er også slettes og må lastes ned på nytt neste gang du spiller spillet, men dette løste problemet for meg å spille dette spillet,
Detaljer om hvordan du gjør det her

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 juni 2009, 06:09
Donor Group

Godt å være ærlig ville jeg ta konsollen tilbake der du hadde det fra få det erstattet og prøv på nytt, fordi dette høres ut som det en konsoll / lesefeil .. etter dette og det fortsatt ikke fungerer så sin harddisken.
Old 17 august 2009, 09:35
Medlem Group

Hvor gammel er 360? Har du prøvd å kjøre det fra disken bare (avinstallere fra HDD?)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? nightstar CPUer, Hovedkort & RAM 4 9 november 2009 10:30
Komplekse problemer med IP på Xbox 4D (Fordy (Ford) Ollie Nettverk, modem og VoIP 7 20 mars 2009 13:06
Få Xbox 360, spill og minne / harddisk min z28 PC & Console Gaming 1 1 desember 2008 08:31
Harddisk relatert boot problemer. damnwall General Hardware Chat 1 3 februar 2008 13:11
Harddisk problemer. Elkay Drivere og flyttbare medier 8 23 juni 2007 12:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.