![]() |
|
| |||
| |||
| Ok jeg ble kjøpt en aracde 360 for xmas slik at bare de grunnleggende pakken jeg har kjøpt mer senere inkludert 20GB hadd for det Nå alt er fint opp intil nylig når det vil nekte å spille Forza 2 på Power-knappen vil blinke raskt og det vil si er åpne skuffen Jeg trodde ikke noe av det og forsøkt GTA4 som spilte så jeg trodde det en dårlig plate, så kjøpte en ny kopi av Forza Motorsport som er installert på harddisken og det samme skjedde. Nå 2 av 3 spill er sånn på mitt system med mindre jeg trekke harddisken ut. Os dette en harddisk nummer eller en DVD-laser problemet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv clearingvirksomheten ut hurtigbufferen første men bare negative aspekter å tømme bufferen er at alle spill oppdateringer er også slettes og må lastes ned på nytt neste gang du spiller spillet, men dette løste problemet for meg å spille dette spillet, Detaljer om hvordan du gjør det her
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Godt å være ærlig ville jeg ta konsollen tilbake der du hadde det fra få det erstattet og prøv på nytt, fordi dette høres ut som det en konsoll / lesefeil .. etter dette og det fortsatt ikke fungerer så sin harddisken. |
|
| |||
| |||
| Hvor gammel er 360? Har du prøvd å kjøre det fra disken bare (avinstallere fra HDD?) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Komplekse problemer med IP på Xbox | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 20 mars 2009 13:06 |
| Få Xbox 360, spill og minne / harddisk | min z28 | PC & Console Gaming | 1 | 1 desember 2008 08:31 |
| Harddisk relatert boot problemer. | damnwall | General Hardware Chat | 1 | 3 februar 2008 13:11 |
| Harddisk problemer. | Elkay | Drivere og flyttbare medier | 8 | 23 juni 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |