![]() |
|
| |||
| |||
| Ok jag köpte en aracde 360 på JUL så det bara baspaket jag har köpt mer senare även en 20GB hadd för det Nu allt har böter intil nyligen när det skulle vägra att spela Forza 2 på strömbrytaren skulle blinka snabbt och allt skulle säga är öppen facket Jag trodde ingenting av det och försökte GTA4 som spelade så jag tyckte det en dålig skiva, så köpte en annan kopia av Forza Motorsport som är installerat på hårddisken och samma hände. Nu är 2 av 3 spel är så här på datorn om jag inte drar hårddisken ut. Os detta en hårddisk utfärdandet eller en DVD laser fråga? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att rensa ut ditt cacheminne första trots att den enda negativa aspekten att rensa cache-minnet är att alla spel uppdateringar är också rensat ut och måste hämtas igen nästa gång du spelar spelet, men detta löste problemet för mig att spela detta spel, information om hur du gör det här
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jo att vara ärlig skulle jag ta konsolen tillbaka där du hade det från få den bytas ut och sedan försöka igen, eftersom det låter som att en konsol / läst fel .. efter detta och det ändå inte fungerar då den hårddisken. |
|
| |||
| |||
| Hur gammal är 360? Har du provat att köra den från hårddisken bara (avinstallera från hårddisken?) |