mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Network Broslagning Problem

Reply

Thread Tools
Old 28. maj 2009, 12:52
Ny Medlem Gruppen

Default Xbox 360 Network Broslagning Problem

Hi Guys

im forsøger at forbinde min xbox wirelessely til internettet for at bruge Xbox Live. Jeg recearched online for at finde en vej rundt at købe den trådløse adapter til 60 £. den måde jeg har fundet er at forbinde xbox til en bærbar computer og få adgang til det via den bærbare computer wirelessely. I den proces er du nødt til at bygge bro over den kablede og trådløse forbindelse sammen. Men når jeg forsøger at slå bro over dem sammen, jeg får en fejlmeddelelse. nedenfor, er et skærmbillede af instruktionerne og en examle af nogen bridging sammenkoblingerne sammen, og til højre er mit forsøg med beskeden:

Hvad er det, jeg gør forkert, eller hvad skal jeg gøre. Jeg ved det muligt at gøre dette forsøger mit sværeste at løse det lol

Tak

BTW, hvis det hjælper denne guide er til Vista-brugere, som min laptop er
Old 28. maj 2009, 15:34
Donor-Gruppen

Default Xbox 360 Network Broslagning Problem

Træk en kasse over både de ikoner, du ser der, (eller klikke på en trykke på og holde kontrol, og klik på den anden).

Nu er de begge valgte du kan højreklikke og vælge Opret Network Bridge igen.

Edit:
Også, jeg ser, at du har ICS (Deling) aktiveret på den trådløse forbindelse.

Højre klik på den, skal du gå til ejendomme, og deaktivere Deling af internetforbindelse på Advanced / Deling fanen, før du forsøger at oprette en bro.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Net problemer efter skift fra pc til xbox gr8arrow Networking, Modemer & VoIP 0 3 juni 2009 02:12
Linksys WUSB54G og DLink DI-524 - Wireless Broslagning Problemer plz Hjælp computernoob64 Networking, Modemer & VoIP 1 24 marts 2009 04:16
Visual Display Problem på Xbox 360 Arcade dfr200764 PC & Console Gaming 3 14th Dec 2008 13:01
Xbox Live problem? its.sid PC & Console Gaming 6 18 januar 2008 10:30
Network Problem nvineyard Networking, Modemer & VoIP 4 26 august 2007 01:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.