vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Network Bridging Problem

Reply

Thread Tools
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 12:52
Uusi Jäsen

Default Xbox 360 Network Bridging Problem

Hi Guys

im yritetään ottaa yhteyttä minun xbox wirelessely ja Internetin käytön Xbox Liveen. i recearched online löytää päin ostaa langaton adapteri £ 60. tavalla löysin on kytkeä xbox on kannettava tietokone ja käyttää sitä kautta kannettavan tietokoneen wirelessely. Tässä yhteydessä sinulla on kuroa johdotettu ja langattoman yhteyden toisiinsa. kuitenkin, kun yritän silta yhdessä saan virheilmoituksen. Alla on kuvakaappaus ohjeita ja examle jonkun yhdyskäytävälausekkeita liitännät yhdessä, ja oikealla on minun yrittää kanssa viestin:

Mitä teen väärin tai mitä minun pitää tehdä. Tiedän sen mahdollista yrittää minun vaikeinta ratkaista se lol

Kiitos

BTW, jos se auttaa tässä oppaassa on näköala käyttäjää, jotka minun laptop on
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 15:34
Rahoittajien ryhmän

Default Xbox 360 Network Bridging Problem

Vedä laatikko yli niin kuvakkeet näet siellä, (tai valitse yksi, paina ja pidä valvonta ja napsauta muut).

Nyt he ovat molemmat valittu voit oikeassa napsauttamalla ja valitse Luo Network Bridge uudelleen.

Edit:
Lisäksi olen huomannut, että sinulla on ICS (Jakaminen) käytössä langaton yhteys.

Napsauta hiiren kakkospainikkeella sitä, siirry ominaisuuksia, ja poistaa Internet-yhteyden jakamisen käyttöön Lisäasetukset / Jakaminen-välilehti, ennen kuin yrität luoda silta.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Verkko-ongelmien jälkeen siirtyä tietokoneesta xbox gr8arrow Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 3. Jun 2009 02:12
Linksys WUSB54G ja DLink DI-524 - Wireless Bridging Ongelmia plz Ohje computernoob64 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 24th Mar 2009 04:16
Näyttöjen Ongelma Xbox 360 Arcade dfr200764 PC & Console Gaming 3 14. Joulukuu 2008 13:01
Xbox Live-ongelma? its.sid PC & Console Gaming 6 18th Jan 2008 10:30
Verkko-ongelma nvineyard Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 26th Aug 2007 01:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.