mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Xbox 360 Network Bridging Probleem

Reply

Thread Tools
Old 28 mei 2009, 12:52
Nieuw Lid Fractie

Default Xbox 360 Network Bridging Probleem

Hi Guys

im probeert te maken van mijn xbox wirelessely tot het internet gebruik te maken van Xbox Live. i recearched online te zoeken naar een manier om de aanschaf van de draadloze adapter voor £ 60. de manier waarop ik gevonden is voor het aansluiten van de Xbox op een laptop en de toegang via de laptop wirelessely. In het proces u ter overbrugging van de bedrade en draadloze verbinding samen. Maar wanneer ik probeer om ze samen te voegen krijg ik een foutmelding. hieronder is een screenshot van de instructies en een examle van iemand overbrugging van de verbindingen met elkaar, en aan de rechterkant is mijn poging met de boodschap:

Wat doe ik fout of wat moet ik doen. Ik weet het mogelijke te doen proberen mijn moeilijkst te lossen lol

Bedankt

btw als het helpt deze handleiding is voor Vista-gebruikers die mijn laptop
Old 28 mei 2009, 15:34
Donor Groep

Default Xbox 360 Network Bridging Probleem

Sleep een vak over zowel de pictogrammen zie je daar (of klik op een, houdt controle, en klik op de andere).

Nu zijn ze beide geselecteerd kunt u met de rechtermuisknop klikken en kiezen Maak Netwerkbrug opnieuw.

Edit:
Ook ik merk dat u ICS (Delen) ingeschakeld op de draadloze verbinding.

Klik met de rechtermuisknop op het, ga je naar eigenschappen, en schakelt Internet Connection Sharing op Geavanceerd / tabblad Delen voor proberen te maken van een brug.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Netwerk problemen na de overgang van PC naar Xbox gr8arrow Netwerken, modems & VoIP 0 De 3 juni 2009 02:12
Linksys WUSB54G en DLink DI-524 - Wireless Bridging Problemen Plz Help computernoob64 Netwerken, modems & VoIP 1 24 mrt 2009 04:16
Beeldschermeenheden Probleem op Xbox 360 Arcade dfr200764 PC & Gaming Console 3 14 dec 2008 13:01
Xbox Live Probleem? its.sid PC & Gaming Console 6 18 Jan 2008 10:30
Netwerk Probleem nvineyard Netwerken, modems & VoIP 4 26 aug 2007 01:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.