![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys im probeert te maken van mijn xbox wirelessely tot het internet gebruik te maken van Xbox Live. i recearched online te zoeken naar een manier om de aanschaf van de draadloze adapter voor £ 60. de manier waarop ik gevonden is voor het aansluiten van de Xbox op een laptop en de toegang via de laptop wirelessely. In het proces u ter overbrugging van de bedrade en draadloze verbinding samen. Maar wanneer ik probeer om ze samen te voegen krijg ik een foutmelding. hieronder is een screenshot van de instructies en een examle van iemand overbrugging van de verbindingen met elkaar, en aan de rechterkant is mijn poging met de boodschap: ![]() Wat doe ik fout of wat moet ik doen. Ik weet het mogelijke te doen proberen mijn moeilijkst te lossen lol Bedankt btw als het helpt deze handleiding is voor Vista-gebruikers die mijn laptop |
|
| |||
| |||
| Sleep een vak over zowel de pictogrammen zie je daar (of klik op een, houdt controle, en klik op de andere). Nu zijn ze beide geselecteerd kunt u met de rechtermuisknop klikken en kiezen Maak Netwerkbrug opnieuw. Edit: Ook ik merk dat u ICS (Delen) ingeschakeld op de draadloze verbinding. Klik met de rechtermuisknop op het, ga je naar eigenschappen, en schakelt Internet Connection Sharing op Geavanceerd / tabblad Delen voor proberen te maken van een brug.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Netwerk problemen na de overgang van PC naar Xbox | gr8arrow | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 3 juni 2009 02:12 |
| Linksys WUSB54G en DLink DI-524 - Wireless Bridging Problemen Plz Help | computernoob64 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 24 mrt 2009 04:16 |
| Beeldschermeenheden Probleem op Xbox 360 Arcade | dfr200764 | PC & Gaming Console | 3 | 14 dec 2008 13:01 |
| Xbox Live Probleem? | its.sid | PC & Gaming Console | 6 | 18 Jan 2008 10:30 |
| Netwerk Probleem | nvineyard | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 26 aug 2007 01:28 |
| Thread Tools | |
| |