mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Network bygger bro Problem

Reply

Thread Tools
Old 28 mai 2009, 12:52
New Member Group

Default Xbox 360 Network bygger bro Problem

Hei Fyrene

im prøver å koble min xbox wirelessely til internett for å bruke Xbox Live. Jeg recearched online for å finne veien rundt kjøp av trådløs adapter for £ 60. det jeg fant, er å koble Xbox til en bærbar datamaskin og tilgang til den via den bærbare wirelessely. I prosessen må du bygge bro over kablede og trådløse tilkoblingen sammen. Men når jeg prøver å bygge bro dem sammen får jeg en feilmelding. Her er en skjermdump av veiledningen og en examle der noen bygger bro tilkoblingene sammen, og til høyre er mitt forsøk med meldingen:

Hva gjør jeg galt og hva må jeg gjøre. Jeg vet det er mulig å gjøre dette forsøket mitt hardest å løse det lol

Takk

btw, hvis det hjelper denne veiledningen for vista brukere som min laptop er
Old 28 mai 2009, 15:34
Donor Group

Default Xbox 360 Network bygger bro Problem

Dra en boks over både ikoner du ser der, (eller klikk en holder kontroll, og klikk på den andre).

Nå er de begge valgt kan du høyreklikke og velge Opprett Network Bridge igjen.

Edit:
Også, jeg ser at du har ICS (Deling) aktivert på den trådløse tilkoblingen.

Høyreklikk det, gå til egenskaper og deaktiverer Internet Connection Sharing på Advanced / Deling kategorien før du prøver å lage en bro.

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.