mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Network Övergångspension Problem

Reply

Thread Tools
Old 28 maj 2009, 12:52
New Member Group

Default Xbox 360 Network Övergångspension Problem

Hej Killar

im försöker ansluta min xbox wirelessely till Internet att använda Xbox Live. Jag recearched online för att finna en väg runt köpa trådlös adapter för £ 60. som jag fann är att ansluta Xbox till en bärbar dator och komma åt den via laptop wirelessely. I processen måste man överbrygga trådbunden och trådlös anslutning tillsammans. Men när jag försöker att överbrygga dem tillsammans Jag får ett felmeddelande. nedan är en skärmdump av instruktioner och en examle någon överbrygga anslutningar tillsammans, och till höger är mitt försök med meddelandet:

Vad gör jag för fel eller vad behöver jag göra. Jag vet att det eventuellt kommer att göra det försöker jag svårast att lösa det lol

Tack

btw om det hjälper denna guide är för Vista-användare som min laptop är
Old 28 maj 2009, 15:34
Givargruppen

Default Xbox 360 Network Övergångspension Problem

Dra en ruta över både ikoner du ser det, (eller klicka på en håller kontroll och klicka på den andra).

Nu är de båda valt kan du högerklicka och välj Skapa nätverk Bridge igen.

Edit:
Även jag märker att du har ICS (Dela) aktiverat på den trådlösa anslutningen.

Högerklicka på det, gå till egenskaper och inaktivera Internet-anslutningsdelning på Avancerad / Dela flik innan du försöker skapa en bro.

Mitt System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Moderkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Ljudkort:
Hårddisk (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk enhet (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Mål / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire och WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.