![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Killar
im försöker ansluta min xbox wirelessely till Internet att använda Xbox Live. Jag recearched online för att finna en väg runt köpa trådlös adapter för £ 60. som jag fann är att ansluta Xbox till en bärbar dator och komma åt den via laptop wirelessely. I processen måste man överbrygga trådbunden och trådlös anslutning tillsammans. Men när jag försöker att överbrygga dem tillsammans Jag får ett felmeddelande. nedan är en skärmdump av instruktioner och en examle någon överbrygga anslutningar tillsammans, och till höger är mitt försök med meddelandet: ![]() Vad gör jag för fel eller vad behöver jag göra. Jag vet att det eventuellt kommer att göra det försöker jag svårast att lösa det lol Tack btw om det hjälper denna guide är för Vista-användare som min laptop är |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dra en ruta över både ikoner du ser det, (eller klicka på en håller kontroll och klicka på den andra).
Nu är de båda valt kan du högerklicka och välj Skapa nätverk Bridge igen. Edit: Även jag märker att du har ICS (Dela) aktiverat på den trådlösa anslutningen. Högerklicka på det, gå till egenskaper och inaktivera Internet-anslutningsdelning på Avancerad / Dela flik innan du försöker skapa en bro.