![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vain utelias, mitä pelaamista järjestelmän ihmiset aikovat valita: Xbox 360 tai uusi PS3? Mielestäni aion ohittaa PS3 vuoksi se on iso hintalappu ja kiinni minun Xbox 360 josta olen erittäin tyytyväinen! Mikä on lausunnon kaikki muutkin? |
|
| |||
| |||
| En ole 3rd gen konsoli-soittimen, niin neutraali kannalta, jos minun pitäisi valita I'd mennä Xbox 360. Sony on ollut vain huono paina koskevat PS3, ongelmia, vääriä väitteitä, viivästykset jne. Olen pelannut Xbox Live on 360 ja se todella on mahtavaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen toisella puolella aidan.
| |||
| |||
| Haha! Tiedän, että ohjain on erilaisia, mutta minulla on melko iso käsissä joten PS2 ohjauskoneet satuttaa jälkeen noin 20 minuuttia. En nauti joitakin pelejä sitä vaikka (valtava lukuun ottamatta kaikki GTA peliä, sooooo tylsää) Kuitenkin! Halo ja Halo 2 oli XBox, ja ne olivat vielä pelejä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Xbox saada blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2. Huhtikuu 2008 15:32 |
| Kumpi on parempi psp tai Xbox 360? | tietokone lover786 | PC & Console Gaming | 29 | 28th Mar 2008 11:31 |
| Käyttäminen Xbox Live? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 5. Jan 2008 05:10 |
| Xbox Ultimate | Macmac508 | PC & Console Gaming | 1 | 21. Joulukuu 2007 19:53 |
| Xbox (O) modded | madigan91 | PC & Console Gaming | 4 | 5. Joulukuu 2007 15:17 |
| Thread Tools | |
| |