![]() |
|
| |||
| |||
| Bara nyfiken på vilka spel som folk kommer att välja: Xbox 360 eller den nya PS3? Jag tror jag kommer att hoppa över PS3 på grund av att det är stor prislapp och sticka med min Xbox 360 som jag är mycket nöjd med! Vad anser alla andra? |
|
| |||
| |||
| Jag är inte en 3:e gen console-spelare, så från en neutral synpunkt, om jag var tvungen att plocka Jag skulle satsa på Xbox 360. Sony har haft något annat än dålig publicitet om PS3, problem, falska påståenden, förseningar osv Jag har spelat Xbox Live på 360 och det är verkligen fantastiskt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är på andra sidan staketet.
| |||
| |||
| Haha! Jag vet att den registeransvarige är annorlunda, men jag har ganska stora händer så PS2 styrekonomer skadad efter ca 20 minuter. Jag vill njuta av några av de spel på det fastän (stora undantaget är alla GTA spel, sooooo tråkigt) Men! Halo och Halo 2 var på Xbox, och de utestående spel. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Xbox för att få blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2 april 2008 15:32 |
| Vilka är bättre PSP eller Xbox 360? | dator lover786 | PC & Console Gaming | 29 | 28 mars 2008 11:31 |
| Använda Xbox Live? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 5 januari 2008 05:10 |
| Xbox Ultimate | Macmac508 | PC & Console Gaming | 1 | 21 december 2007 19:53 |
| Xbox (O) modded | madigan91 | PC & Console Gaming | 4 | 5 december 2007 15:17 |
| Thread Tools | |
| |