![]() |
|
| |||
| |||
| Det lader til, at det har ridset min Gow disk hvad skal jeg gøre nu, jeg har betalt en meget at få dette spil? Først undertiden min omgang bruges til at hænge lidt, men nu dages det bare går ned? I cant holde på at spille på denne måde? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ring fremstilleren af spillet, af erfaring, de vil erstatte det at du har kvittering.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg læste et sted for nylig, at det var et fælles problem med 360 og hvis du kontakter M $ de vil reparere den gratis
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kun hvis you'r 360 blev købt i en cetain tidspunkt, hvor en defekt batch blev lavet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm i arbejde, når 360 kom ud dette skete en masse .... den generelle regel er, hvis du flytter det til en tomme, når der kører en disk itll ridse disken, så fortælle MS, at det var ligesom sikkert stak til skrivebord med ingen bevægelighed, da det blev scatched, medmindre naturligvis du faktisk flytte det. hvor gik ya få de 360 fra? hvis du tager det tilbage, de vil også fortælle dig at ringe MS første, dens grundlæggende politik med MS
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Betyder ikke, at på alle ... Bare kontakt Micro $ loth, eller spillet fabrikanten. Hvis de ikke finde ud af det, ser for flere mennesker med samme problem, så ... KLASSE ACTION! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & flytbare medier | 6 | 14. maj 2009 14:42 |
| Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter | joebeaven | Drives & flytbare medier | 10 | 18 marts 2009 17:39 |
| Xbox at få Blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2 april 2008 15:32 |
| Der er bedre PSP eller Xbox 360? | computer lover786 | PC & Console Gaming | 29 | 28 marts 2008 11:31 |
| Harddisk og diskdrev i serise? | Curly_tom | Drives & flytbare medier | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |