![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vaikuttaa siltä, että se on naarmuuntunut minun Gow levy, mitä minun pitäisi tehdä nyt, olen maksanut paljon saada että pelin? ensinnäkin joskus minun peli käyttää jumittua hieman, mutta nyt päivän se vain kaatuu? En voi pitää pelaa näin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ring valmistaja peli, kokemuksesta ne korvata se tarjoaa olet ostotositteisiin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luin jostain hiljattain, että se oli yhteinen ongelma on 360, ja jos otat yhteyttä M $ ne korjaa sen ilmaiseksi
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vain, jos you'r 360 ostettiin joka cetain kun viallinen erä oli tehty.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm työn kun 360 tuli ulos tämä tapahtui paljon .... yleisenä sääntönä oli, jos siirrät sen tuumaa, kun sen käytössä on kiintolevy itll naarmuttaa levylle, niin kerro MS, että se oli kuin turvallisesti kiinni pöytätelineeseen ilman liikkuvuutta, kun se oli scatched, ellei tietysti todella siirtää sen. minne ya saada 360 peräisin? jos otat sen takaisin ne myös kertoa teille soi MS ensinnäkin sen perustoimintalinja MS
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Ei välttämättä ... Ei tarkoita sitä, että kaikki ... Ota Micro $ haluton tai pelin valmistajaan. Jos he eivät lajitella sitä, etsi lisää ihmisiä, joilla on sama ongelma, sitten ... LUOKAN TOIMI! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Unmountable Boot Nide, No Hard Disk löydy, olen Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14. toukokuuta 2009 14:42 |
| Disk Boot jättäminen, Lisää System Disk ja painamalla Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18th Mar 2009 17:39 |
| Xbox saada blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2. Huhtikuu 2008 15:32 |
| Kumpi on parempi psp tai Xbox 360? | tietokone lover786 | PC & Console Gaming | 29 | 28th Mar 2008 11:31 |
| Kovalevy ja levykeasema serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12th Jun 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |