![]() |
|
| |||
| |||
| Het lijkt erop dat zij heeft bekrast mijn Gow schijf wat moet ik nu doen, ik betaalde een hoop te krijgen dat spel? ten eerste mijn spel soms gebruikt om op te hangen een beetje, maar nu na het gewoon crasht? I cant keep on playing like this? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ring van de maker van het spel, uit ervaring zullen ze vervangen voor u het bewijs van aankoop.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb ergens gelezen dat onlangs dat was een algemeen probleem met de 360 en als u contact opnemen met M $ ze zullen repareren gratis
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| alleen als you'r 360 werd gekocht in een cetain moment dat een foute partij is gedaan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm in werk bij 360 kwam dit gebeurd veel .... de algemene regel is als je het een inch wanneer de exploitatie van een schijf itll krassen op de schijf, zo vertellen de lidstaten dat zij graag stevig vastzit aan het bureau met geen verkeer toen werd scatched, tenzij u natuurlijk wel degelijk verplaatsen. Waar heb je krijgen de 360 uit? als je het terug zullen ze ook vertellen u ring MS eerste, haar fundamentele beleidsbeslissingen met MS
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Betekent niet dat op alle ... Neem contact op Micro $ Loth, of het spel fabrikant. Als ze niet sorteren het uit, kijk voor meer mensen met hetzelfde probleem, dan ... CLASS ACTION! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Unmountable Boot Volume, geen harde schijf gevonden, Ik heb Windows hersteldiskette | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 mei 2009 14:42 |
| Disk Boot Failure, Invoegen systeemdiskette en druk op Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18 mrt 2009 17:39 |
| Xbox om blu-ray | gaza14 | PC & Gaming Console | 4 | De 2 april 2008 15:32 |
| Welke is beter psp of Xbox 360? | computer lover786 | PC & Gaming Console | 29 | 28 mrt 2008 11:31 |
| Harde schijf en diskette-station in serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12 jun 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |