![]() |
|
| |||
| |||
| Det synes som om den har riper min Gow disk hva bør jeg gjøre nå, jeg betalt mye for å få det spillet? Først noen ganger mitt spill brukes til å henge litt, men nå dagene det bare krasjer? I cant holder på å spille dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ring til produsent av spillet, fra erfaringer de vil erstatte den gir du har kjøpsbeviset.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg leste et sted nylig at det var et felles problem med 360 og hvis du kontakter M $ de vil reparere den gratis
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bare hvis you'r 360 ble kjøpt i en cetain gang når en feil parti ble gjort.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm i arbeid når 360 kom ut dette skjedd mye .... den generelle regelen er hvis du flytter det en tomme når det kjører en disk itll scratch disken, så forteller MS at det var like sikkert fast til skrivebordet uten bevegelse når den ble scatched, med mindre selvfølgelig du gjorde egentlig flytte den. Hvor fikk dere få 360 fra? Hvis du tar den tilbake vil de også fortelle deg om å ringe MS først dets grunnleggende politikken med MS
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Betyr ikke at alle ... Bare kontakt Micro $ Loth, eller spillet produsenten. Hvis de ikke sortere det ut, se etter flere personer med samme problem, da ... Klassesøksmål! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Unmountable oppstartsvolumet, Ingen harddisk funnet, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 14 mai 2009 14:42 |
| Disk Boot Failure, Sett System disk og trykker Enter | joebeaven | Drivere og flyttbare medier | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| Xbox å få Blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2 april 2008 15:32 |
| Som er bedre psp eller Xbox 360? | datamaskin lover786 | PC & Console Gaming | 29 | 28 mars 2008 11:31 |
| Harddisk og harddisk i serise? | Curly_tom | Drivere og flyttbare medier | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |