![]() |
|
| |||
| |||
| Det verkar som det har kliade min Gow disken vad ska jag göra nu, jag betalade mycket för att få det spelet? Först ibland mitt spel används för att hänga lite, men nu efter det bara kraschar? I cant fortsätter spela så här? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ring tillverkaren av spelet, av erfarenhet att de kommer att ersätta det ger du har bevis på köpet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag läste någonstans nyligen att det var ett vanligt problem med 360 och om du kontaktar M $ kommer de att reparera den gratis
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| endast om you'r 360 köptes i en cetain Temne när ett fel parti gjordes.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm i arbetet när 360 kom ut här hänt en hel del .... den allmänna regeln om du flyttar den en tum när det körs en disk itll repa skivan, så berätta för MS att det var ordentligt fastsatta på skrivbordet utan rörelse när det var scatched, om inte självklart att du gjorde verkligen flytta den. Vart tog ya få 360 ifrån? Om du tar tillbaka kommer de också att tala om för dig att ringa MS första, dess grundläggande politik med MS
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Betyder inte att alla ... Kontakta Micro $ OBENÄGEN eller spelet tillverkaren. Om de inte reda ut, leta efter fler människor med samma problem, då ... KLASS ÅTGÄRD! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Unmountable startvolymen, nr Hårddisk Found, jag har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 maj 2009 14:42 |
| Disk Boot Funktionsbortfall, Insert System Disk och tryck Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| Xbox för att få blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2 april 2008 15:32 |
| Vilka är bättre PSP eller Xbox 360? | dator lover786 | PC & Console Gaming | 29 | 28 mars 2008 11:31 |
| Hårddisk och diskettstation i serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |