mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Wireless Controller Sådan få det til at virke i spil?

Reply

Thread Tools
Old 30. april 2009, 11:43
Medlem Gruppen

Default Xbox 360 Wireless Controller Sådan få det til at virke i spil?

Hej,
Jeg bare gik ud og købte mig en trådløs Xbox 360-controller til Windows, har jeg alle drivere installeres og tasterne register i Gamepad del af kontrolpanelet, jeg lige cant synes at være i stand til at spille på alle i spil, når de forsøger at tildele nøgler i spillet der ikke sker noget, når jeg trykker den registeransvarlige. hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat

Tak,
Vil
Old 30. april 2009, 13:06
Donor-Gruppen

Det kan kun arbejde for spil certificeret "Games for Windows" Med øverst på sagen, og Windows og Live logoer.

Eller er du forsøger at spille sådanne spil?

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 2. maj 2009, 03:55
Medlem Gruppen

Hej, Tak for svaret, ive forsøgt COD 2 4 og 5, men desværre ingen arbejde, jeg har formået at få det til at virke i Zsnes skønt og James Bond quantom af trøst (Windows Live spil) ophører med at arbejde, jeg har forsøgt Pinnacle profiler ( Kortene controllere) og det virker, men jeg dont virkelig ønsker at skallen ud et andet £ 20 for at få det til at virke: /

Tak
Old 8. maj 2009, 01:18
Medlem Gruppen

Hmmm Thats weird, jeg mener ive aldrig prøvet det med et trådløst net, men jeg formåede at spille Gitter bruger en kabelforbundet xbox controller, og jeg tror ikke, Thats en Windows-spil.

Soooo i spil, når jeg går i kontrol indstillinger, virker det give dig en controller fanen eller noget lignende?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.