![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Jeg bare gik ud og købte mig en trådløs Xbox 360-controller til Windows, har jeg alle drivere installeres og tasterne register i Gamepad del af kontrolpanelet, jeg lige cant synes at være i stand til at spille på alle i spil, når de forsøger at tildele nøgler i spillet der ikke sker noget, når jeg trykker den registeransvarlige. hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat Tak, Vil |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det kan kun arbejde for spil certificeret "Games for Windows" Med øverst på sagen, og Windows og Live logoer.
Eller er du forsøger at spille sådanne spil?
|
|
|||
|
|||
|
Hej, Tak for svaret, ive forsøgt COD 2 4 og 5, men desværre ingen arbejde, jeg har formået at få det til at virke i Zsnes skønt og James Bond quantom af trøst (Windows Live spil) ophører med at arbejde, jeg har forsøgt Pinnacle profiler ( Kortene controllere) og det virker, men jeg dont virkelig ønsker at skallen ud et andet £ 20 for at få det til at virke: /
Tak |
|
|
|||
|
|||
|
Hmmm Thats weird, jeg mener ive aldrig prøvet det med et trådløst net, men jeg formåede at spille Gitter bruger en kabelforbundet xbox controller, og jeg tror ikke, Thats en Windows-spil.
Soooo i spil, når jeg går i kontrol indstillinger, virker det give dig en controller fanen eller noget lignende? |