vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Wireless Controller Miten saan sen toimimaan Pelit?

Reply

Thread Tools
Old 30 huhtikuu 2009, 11:43
Jäsen

Default Xbox 360 Wireless Controller Miten saan sen toimimaan Pelit?

Hei,
Minä vain meni ulos ja osti itse langaton Xbox 360 Controller for Windows, i on kaikki ajurit on asennettu ja avaimet rekisteriin, Peliohjaimen osa ohjauspaneelin i just cant näyttävät voi pelata kaikki pelit, kun yrität antaa avaimet pelin mitään ei tapahdu, kun i paina valvoja. apua olisi paljon appreciated

Kiitos,
Tahto
Old 30 huhtikuu 2009, 13:06
Rahoittajien ryhmän

Se voi vain pelejä varten sertifioitu "Games for Windows" Kun yläreunassa on kyse, ja Windows ja Live logoja.

Tai sinä yrität pelata tällaisia pelejä?
Old 2. päivästä toukokuuta 2009, 03:55
Jäsen

Hei, Kiitos vastauksesta, ive yrittänyt COD 2 4 ja 5, mutta valitettavasti mikään työ Olen onnistunut saamaan sen toimimaan Zsnes vaikka ja James Bond quantom ja lohtua (windows live peli) ei enää toimi, olen yrittänyt pienoistorni Profiler ( kartat ohjauskoneet) ja joka toimii mutta i dont oikeastaan halua pulittaa toisen £ 20, jotta saan sen toimimaan: /

Kiitos
Old 8. päivästä toukokuuta 2009, 01:18
Jäsen

Hmmm thats outoa, tarkoitan ive koskaan kokeillut sitä, jossa on langaton, mutta onnistuin pelaamaan Grid käyttäen wired Xbox-ohjain, ja i don't think thats Windows-peli.

Soooo vuonna peliin, kun Syventymättä-asetuksia, se antaa sinulle Controller-välilehdessä tai mitään vastaavaa?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kuvaruutuvalikosta ongelma - Vihreä torit ja pelit eivät toimi kojowilliams CPUs, Emolevyt & RAM 0 13th Jun 2009 17:12
Getting Xbox 360, pelit ja muistin / kovalevy minun z28 PC & Console Gaming 1 1. joulukuu 2008 08:31
Langaton Xbox Controller - PC Gaming? Rapolyne Rautatavaran Chat 1 8. marraskuu 2008 22:40
Wanted (TARPEELLISEKSI !!!): Xbox 360 langaton ohjain 4D (Fordy (Ford) Ollie CJ Käytetyt Marketplace 5 21. lokakuu 2008 13:02
Tuleeko minun PC Games toimi Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24. Joulukuu 2007 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.