![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minä vain meni ulos ja osti itse langaton Xbox 360 Controller for Windows, i on kaikki ajurit on asennettu ja avaimet rekisteriin, Peliohjaimen osa ohjauspaneelin i just cant näyttävät voi pelata kaikki pelit, kun yrität antaa avaimet pelin mitään ei tapahdu, kun i paina valvoja. apua olisi paljon appreciated Kiitos, Tahto |
|
| |||
| |||
| Se voi vain pelejä varten sertifioitu "Games for Windows" Kun yläreunassa on kyse, ja Windows ja Live logoja. Tai sinä yrität pelata tällaisia pelejä?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hei, Kiitos vastauksesta, ive yrittänyt COD 2 4 ja 5, mutta valitettavasti mikään työ Olen onnistunut saamaan sen toimimaan Zsnes vaikka ja James Bond quantom ja lohtua (windows live peli) ei enää toimi, olen yrittänyt pienoistorni Profiler ( kartat ohjauskoneet) ja joka toimii mutta i dont oikeastaan halua pulittaa toisen £ 20, jotta saan sen toimimaan: / Kiitos |
|
| |||
| |||
| Hmmm thats outoa, tarkoitan ive koskaan kokeillut sitä, jossa on langaton, mutta onnistuin pelaamaan Grid käyttäen wired Xbox-ohjain, ja i don't think thats Windows-peli. Soooo vuonna peliin, kun Syventymättä-asetuksia, se antaa sinulle Controller-välilehdessä tai mitään vastaavaa? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuvaruutuvalikosta ongelma - Vihreä torit ja pelit eivät toimi | kojowilliams | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 13th Jun 2009 17:12 |
| Getting Xbox 360, pelit ja muistin / kovalevy | minun z28 | PC & Console Gaming | 1 | 1. joulukuu 2008 08:31 |
| Langaton Xbox Controller - PC Gaming? | Rapolyne | Rautatavaran Chat | 1 | 8. marraskuu 2008 22:40 |
| Wanted (TARPEELLISEKSI !!!): Xbox 360 langaton ohjain | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CJ Käytetyt Marketplace | 5 | 21. lokakuu 2008 13:02 |
| Tuleeko minun PC Games toimi Vista? | xAlanxEnglandx | PC & Console Gaming | 3 | 24. Joulukuu 2007 15:53 |
| Thread Tools | |
| |