![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik ging naar buiten en kocht ik een draadloze Xbox 360-controller voor windows, ik heb al de drivers geïnstalleerd en de sleutels in het register gamepad deel van het bedieningspaneel, i just cant lijken te kunnen spelen op alle in het spel, als je probeert je het toewijzen van toetsen in het spel gebeurt er niets wanneer ik op de controller. Hulp zou zeer gewaardeerd Bedankt, Zal |
|
| |||
| |||
| Het kan alleen werken voor spelletjes gecertificeerd "Games voor Windows" Met de balk aan de bovenkant van de zaak, en Windows Live en logo's. Of bent u probeert af te spelen dergelijke games?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hallo, Bedankt voor het antwoord, ive geprobeerd COD 2 4 en 5, maar helaas geen werk dat ik erin geslaagd om het te krijgen om te werken in Zsnes al en James Bond quantom van troost (windows live game) ophoudt te werken, heb ik geprobeerd Pinnacle profiler ( kaarten controllers) en dat werkt, maar i dont echt wilt reservoir uit een ander £ 20 om het te werken: / Bedankt |
|
| |||
| |||
| Hmmm dat is vreemd, ik bedoel ive nooit geprobeerd met een draadloze, maar ik te spelen met behulp van een raster wired xbox controller, en ik denk niet dat dat is een windows game. Zoooo in het spel, wanneer gaan op de controle-instellingen, is zij geven u een controller tab of iets dergelijks? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beeldschermdisplay probleem - Groene pleinen en games niet werken | kojowilliams | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 13 jun 2009 17:12 |
| Getting Xbox 360, games en geheugen / harde schijf | mijn z28 | PC & Gaming Console | 1 | 1 Dec 2008 08:31 |
| Xbox Wireless Controller - PC Gaming? | Rapolyne | Algemeen Hardware Chat | 1 | 8 Nov 2008 22:40 |
| WANTED (NEEDED !!!): Xbox 360 draadloze controller | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CJ Gebruikt Marktplaats | 5 | 21 okt 2008 13:02 |
| Zal mijn PC Games werkt met Vista? | xAlanxEnglandx | PC & Gaming Console | 3 | 24 dec 2007 15:53 |
| Thread Tools | |
| |