mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Wireless Controller Hvordan å få det til å jobbe i spill?

Reply

Thread Tools
Old 30 april 2009, 11:43
Medlem Group

Default Xbox 360 Wireless Controller Hvordan å få det til å jobbe i spill?

Hei,
Jeg gikk ut og kjøpte meg en trådløs Xbox 360-kontrolleren for Windows, jeg har alle driverne installert og nøklene register i gamepad del av kontrollpanelet, jeg skrånende synes å kunne spille på alle i spill, når jeg prøver å tildele tastene i spillet ingenting skjer når jeg trykker på kontrolleren. alle hjelpe ville være mye verdsatt

Takk,
Vil
Old 30 april 2009, 13:06
Donor Group

Det kan bare fungere på spill sertifisert "Games for Windows" Med øverst i saken, og Windows og Live logoer.

Eller er du prøver å spille slike spill?
Old 2 mai 2009, 03:55
Medlem Group

Hei, Takk for svar, Ive forsøkt COD 2 4 og 5, men Alas ingen arbeid jeg har klart å få det til å jobbe i Zsnes skjønt og James Bond quantom of Solace (Windows Live-spill) slutter å fungere, jeg har prøvd høydepunktet profiler ( kart kontrollere), og som fungerer, men jeg dont virkelig vil skallet ut en annen £ 20 for å få det til å fungere: /

Takk
Old 8 mai 2009, 01:18
Medlem Group

Hmmm dvs merkelig, jeg mener Ive aldri prøvd det med et trådløst, men jeg klarte å spille Rutenett bruker en kablet Xbox-kontrolleren, og jeg tror ikke dvs en windows spill.

SOOOO i spillet når du går inn i innstillingene, gjør det gi deg en kontroller fane eller noe lignende?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Skjermdisplay problemet - grønne ruter og spill fungerer ikke kojowilliams CPUer, Hovedkort & RAM 0 13 juni 2009 17:12
Få Xbox 360, spill og minne / harddisk min z28 PC & Console Gaming 1 1 desember 2008 08:31
Trådløs Xbox Controller - PC? Rapolyne General Hardware Chat 1 8 nov 2008 22:40
Wanted (nødvendig !!!): Xbox 360 trådløs kontroller 4D (Fordy (Ford) Ollie CJ Brukes Marketplace 5 21 oktober 2008 13:02
Vil min PC Games arbeide med Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24 desember 2007 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.