![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg gikk ut og kjøpte meg en trådløs Xbox 360-kontrolleren for Windows, jeg har alle driverne installert og nøklene register i gamepad del av kontrollpanelet, jeg skrånende synes å kunne spille på alle i spill, når jeg prøver å tildele tastene i spillet ingenting skjer når jeg trykker på kontrolleren. alle hjelpe ville være mye verdsatt Takk, Vil |
|
| |||
| |||
| Det kan bare fungere på spill sertifisert "Games for Windows" Med øverst i saken, og Windows og Live logoer. Eller er du prøver å spille slike spill?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hei, Takk for svar, Ive forsøkt COD 2 4 og 5, men Alas ingen arbeid jeg har klart å få det til å jobbe i Zsnes skjønt og James Bond quantom of Solace (Windows Live-spill) slutter å fungere, jeg har prøvd høydepunktet profiler ( kart kontrollere), og som fungerer, men jeg dont virkelig vil skallet ut en annen £ 20 for å få det til å fungere: / Takk |
|
| |||
| |||
| Hmmm dvs merkelig, jeg mener Ive aldri prøvd det med et trådløst, men jeg klarte å spille Rutenett bruker en kablet Xbox-kontrolleren, og jeg tror ikke dvs en windows spill. SOOOO i spillet når du går inn i innstillingene, gjør det gi deg en kontroller fane eller noe lignende? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermdisplay problemet - grønne ruter og spill fungerer ikke | kojowilliams | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 13 juni 2009 17:12 |
| Få Xbox 360, spill og minne / harddisk | min z28 | PC & Console Gaming | 1 | 1 desember 2008 08:31 |
| Trådløs Xbox Controller - PC? | Rapolyne | General Hardware Chat | 1 | 8 nov 2008 22:40 |
| Wanted (nødvendig !!!): Xbox 360 trådløs kontroller | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CJ Brukes Marketplace | 5 | 21 oktober 2008 13:02 |
| Vil min PC Games arbeide med Vista? | xAlanxEnglandx | PC & Console Gaming | 3 | 24 desember 2007 15:53 |
| Thread Tools | |
| |