mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox 360 Wireless Controller Hur att få det att fungera i spelen?

Reply

Thread Tools
Old 30 april 2009, 11:43
Ledamot Gruppen

Default Xbox 360 Wireless Controller Hur att få det att fungera i spelen?

Hej,
Jag gick ut och köpte mig en trådlös Xbox 360 Controller for Windows, jag har alla drivrutiner installerade och nycklarna register i spelkontrollen del av kontrollpanelen, i just cant verkar kunna spela alls i spel, när de försöker tilldela knapparna i spelet det händer inget när jag trycker på styrenheten. någon hjälp skulle vara mycket uppskattat

Tack,
Testamente
Old 30 april 2009, 13:06
Givargruppen

Det kan bara arbeta för spel certifierade "Games for Windows" Med bar högst upp i det enskilda fallet, och Windows och Live logotyper.

Eller är det du försöker att spela dessa spel?

Mitt System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Moderkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Ljudkort:
Hårddisk (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk enhet (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Mål / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire och WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 2 maj 2009, 03:55
Ledamot Gruppen

Hej, Tack för svaret, ive försökt COD 2 4 och 5, men tyvärr inget arbete jag har lyckats att få det att fungera i Zsnes dock och James Bond quantom av tröst (Windows Live spel) upphör att fungera, jag har försökt Pinnacle profiler ( kartor styrekonomer) och det fungerar men jag dont verkligen vill skal i en annan £ 20 för att få det att fungera: /

Tack
Old 8 maj 2009, 01:18
Ledamot Gruppen

Hmmm thats konstigt, jag menar ive aldrig provat den med ett trådlöst, men jag lyckades spela Grid använder ett kabelgränssnitt xbox registeransvarige, och jag tror inte thats ett fönster spelet.

SOOOO i spelet när man går in i kontroll-inställningar, är det ge dig en kontrollern fliken eller något liknande?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Skärmvisning problem - gröna fyrkanter och spel fungerar inte kojowilliams Processorer, moderkort & RAM 0 13 juni 2009 17:12
Få Xbox 360, spel och minne / hårddisk min z28 PC & Console Gaming 1 1 december 2008 08:31
Trådlös Xbox Controller - PC? Rapolyne General Hardware Chat 1 8 november 2008 22:40
SÖKES (KRÄVDE !!!): Xbox 360 trådlösa styrenheten 4D (Fordy (Ford) Ollie CJ Används Marketplace 5 21 oktober 2008 13:02
Kommer min dator spelen fungerar med Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24 december 2007 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.