![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag gick ut och köpte mig en trådlös Xbox 360 Controller for Windows, jag har alla drivrutiner installerade och nycklarna register i spelkontrollen del av kontrollpanelen, i just cant verkar kunna spela alls i spel, när de försöker tilldela knapparna i spelet det händer inget när jag trycker på styrenheten. någon hjälp skulle vara mycket uppskattat Tack, Testamente |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan bara arbeta för spel certifierade "Games for Windows" Med bar högst upp i det enskilda fallet, och Windows och Live logotyper. Eller är det du försöker att spela dessa spel?
|
| |||
| |||
| Hej, Tack för svaret, ive försökt COD 2 4 och 5, men tyvärr inget arbete jag har lyckats att få det att fungera i Zsnes dock och James Bond quantom av tröst (Windows Live spel) upphör att fungera, jag har försökt Pinnacle profiler ( kartor styrekonomer) och det fungerar men jag dont verkligen vill skal i en annan £ 20 för att få det att fungera: / Tack |
|
| |||
| |||
| Hmmm thats konstigt, jag menar ive aldrig provat den med ett trådlöst, men jag lyckades spela Grid använder ett kabelgränssnitt xbox registeransvarige, och jag tror inte thats ett fönster spelet. SOOOO i spelet när man går in i kontroll-inställningar, är det ge dig en kontrollern fliken eller något liknande? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skärmvisning problem - gröna fyrkanter och spel fungerar inte | kojowilliams | Processorer, moderkort & RAM | 0 | 13 juni 2009 17:12 |
| Få Xbox 360, spel och minne / hårddisk | min z28 | PC & Console Gaming | 1 | 1 december 2008 08:31 |
| Trådlös Xbox Controller - PC? | Rapolyne | General Hardware Chat | 1 | 8 november 2008 22:40 |
| SÖKES (KRÄVDE !!!): Xbox 360 trådlösa styrenheten | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CJ Används Marketplace | 5 | 21 oktober 2008 13:02 |
| Kommer min dator spelen fungerar med Vista? | xAlanxEnglandx | PC & Console Gaming | 3 | 24 december 2007 15:53 |
| Thread Tools | |
| |