![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke koble til live, jeg bruke ADSL-tilkobling for å koble til internett, jeg prøvde å konfigurere modemet, men ingen hjelp Hva bør jeg gjøre, gjør dette har noe å gjøre med min ISP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| avhenger hva tilkoblingshastigheten er og hvem som er på serveren gjør hva på hvilket tidspunkt ... Jeg vil kontakte ISP få litt hjelp fra tema.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kjøre test og se hva som ikke
| |||
| |||
| Ja, testen bør kunne hjelpe oss å hjelpe deg. Kjør forbindelse test og post tilbake med resultatene, kan vi da finne kilden til problemet. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Hvis Xbox Live ikke Xbox serverne ned |
|
| |||
| |||
| De er ikke ned, som min yngre bror er på hans nå. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| men det lar noen skilt på rett etter at serveren har gjenstartet og for andre tar det noen timer |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Meldingen din Xbox Live gamertags | alex | PC & Console Gaming | 31 | 13 april 2009 12:50 |
| Kan ikke koble til Xbox Live når Peerguardian er Publiseres | navnut | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 3 april 2009 10:57 |
| SSH for Xbox Live? | Breaker3D | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 8nde sep 2008 14:40 |
| Bruker Xbox Live? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 5 januar 2008 05:10 |
| Noen som fortsatt spiller den opprinnelige Xbox Live? | Carl | PC & Console Gaming | 2 | 23 nov 2007 10:26 |
| Thread Tools | |
| |