![]() |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte ansluta till live, jag använda ADSL-anslutning för att ansluta till internet, jag försökte konfigurera min modem men inget hjälper vad ska jag göra, det här har något att göra med min Internetleverantör? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| beror på vad din anslutningshastighet är och vem som är på servern gör vad vid vilken tidpunkt ... Jag skulle kontakta din ISP få lite hjälp från tema.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| genomföra testet och se vad som underlåter
| |||
| |||
| Ja, testet ska kunna hjälpa oss att hjälpa dig. Kör samband testa och skicka tillbaka med resultatet, kan vi hitta källan till problemet. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Om Xbox Live misslyckas Xbox servrar är nere |
|
| |||
| |||
| De är inte ner, som min yngre bror är på nu. Regards Jason |
|
| |||
| |||
| men ibland kan vissa tecken på direkt efter att servern har startats om och för andra tar det några timmar |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skicka ditt Xbox Live-gamertags | alex | PC & Console Gaming | 31 | 13 april 2009 12:50 |
| Kan inte ansluta till Xbox Live när Peerguardian är Running | navnut | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 3 april 2009 10:57 |
| SSH för Xbox Live? | Breaker3D | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 8:e sep 2008 14:40 |
| Använda Xbox Live? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 5 januari 2008 05:10 |
| Någon som fortfarande spelar det ursprungliga Xbox Live? | Carl | PC & Console Gaming | 2 | 23 november 2007 10:26 |
| Thread Tools | |
| |