mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox (O) modded

Reply

Thread Tools
Old 14 November 2007, 02:38
Ny Medlem Gruppen

Er der nogen ved, hvordan man forbinder et originalt xbox til en pc uden et Ethernet-kabel coz mi computer har ikke et Ethernet-indgang .. Må jeg slutte ethernet til et modem, der er nedsat en server på min computer, så forbinde min xbox til en FTP på min computer? ville dette arbejde?
Old 14 November 2007, 04:05
Donor-Gruppen

hvis din usin et trådløst netværk kan du prøve det på den måde ..

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocket! Athlon 64 3000 +
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1,50 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB PCI G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster HD 5,1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY luftkølet varmeafleder
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 16 November 2007, 17:11
Medlem Gruppen

hvad er du prøver at gøre?, oprette forbindelse til internettet på xbox, eller bare rodet rundt med alle drivere og indstillinger?, hvis chaufførerne og indstillinger, im ikke sikker på, om at ville arbejde afhænger dets ikke noget id virkelig vide om.
Old 5 december 2007, 09:25
Medlem Gruppen

Jeg ved ikke om det. Jeg bruger en Belkin router, 2 Ethernet-kabler, og en modded xbox med UnleashX installeret. Jeg bruge FTP til at gøre det. Du kan ikke bruge en RJ-11 til at oprette forbindelse til en ekstern server, Xbox har ingen RJ-11 port.
Old 5 december 2007, 15:17
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af madigan91 View Post
Er der nogen ved, hvordan man forbinder et originalt xbox til en pc uden et Ethernet-kabel coz mi computer har ikke et Ethernet-indgang .. Må jeg slutte ethernet til et modem, der er nedsat en server på min computer, så forbinde min xbox til en FTP på min computer? ville dette arbejde?
bare få en ethernet-kortet de `re billig og nem at sætte ind her` s en.http://www.mcmcomputers.co.uk/produc...oducts_id=1917
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.