![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ei kukaan tiedä, miten voit liittää alkuperäisen Xbox-konsolin, joka pc ilman ethernet cabel coz mi tietokone ei ole ethernet panos .. voitaisiin i kytke ethernet osaksi modeemina, perustaa palvelimella minun tietokone, kytke sitten minun xbox on FTP tietokoneellani? olisi, että työ? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jos usin langaton verkko voisi kokeilla sitä, että tapa ..
| |||
| |||
| mitä sinä yrität tehdä?, internet-yhteyden muodostamiseen on xbox tai vain pelleillä kaikki ajurit ja asetukset?, jos sen ajurit ja asetukset, im ole varma, että työ edellyttää sen ei jotain id todellakaan tiedä noin. |
|
| |||
| |||
| En tiedä siitä. Olen käyttäen Belkin reititin, 2 ethernet-kaapelit ja modded xbox kanssa UnleashX asennettu. Käytän FTP siihen. Et voi käyttää RJ-11 muodostaa yhteyden ulkoiseen palvelimeen, xbox ei RJ-11-portti. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Xbox saada blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2. Huhtikuu 2008 15:32 |
| Kumpi on parempi psp tai Xbox 360? | tietokone lover786 | PC & Console Gaming | 29 | 28th Mar 2008 11:31 |
| Käyttäminen Xbox Live? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 5. Jan 2008 05:10 |
| Xbox Ultimate | Macmac508 | PC & Console Gaming | 1 | 21. Joulukuu 2007 19:53 |
| Xbox 360 tai PS3 | emmaonline | PC & Console Gaming | 3 | 14th Mar 2007 10:24 |
| Thread Tools | |
| |