mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Xbox (O) modded

Reply

Thread Tools
Old 14th 2007 nov 02:38
New Member Group

Default Xbox (O) modded

Vet noen hvordan du kobler en original Xbox til en PC uten en ethernet kabel coz mi datamaskinen ikke har en Ethernet-inngang .. Kan jeg koble ethernet til et modem, sette opp en server på min datamaskin, og deretter koble min xbox til en FTP på datamaskinen? ville det fungere?
Old 14th 2007 nov 04:05
Donor Group

Default Xbox (O) modded

hvis usin et trådløst nettverk kan prøve det på den måten ..

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 16nde Nov 2007, 17:11
Medlem Group

Default Xbox (O) modded

hva er det du prøver å gjøre?, koble deg til Internett på Xbox, eller bare rotet rundt med alle drivere og innstillinger?, hvis driverne og innstillinger, im ikke sikker på om det ville fungere avhenger det er ikke noe id vet om.
Old 5te Dec 2007, 09:25
Medlem Group

Default Xbox (O) modded

Jeg vet ikke om det. Jeg bruker en Belkin router, 2 Ethernet-kabler og en modded xbox med UnleashX installert. Jeg bruker FTP til å gjøre det. Du kan ikke bruke en RJ-11 for å koble til en ekstern server, Xbox har ingen RJ-11 port.
Old 5te Dec 2007, 15:17
Donor Group

Default Xbox (O) modded

Sitat:
Originally Posted by madigan91 View Post
Vet noen hvordan du kobler en original Xbox til en PC uten en ethernet kabel coz mi datamaskinen ikke har en Ethernet-inngang .. Kan jeg koble ethernet til et modem, sette opp en server på min datamaskin, og deretter koble min xbox til en FTP på datamaskinen? ville det fungere?
bare få en ethernet kortet de `er billig og enkelt å legge inn her` s ett.http://www.mcmcomputers.co.uk/produc...oducts_id=1917
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.