![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jeg tror, 07 var et stort år for spil og tror, jeg fik flere spil sidste år (nye) end noget andet år før, nu spillet jeg gå tilbage til det mest er den orange boks (esp garys MOD) så Thats min No1 , derefter sin en flip op mellem Crysis (Jeg ved en masse, du vil have dette på No1) og Bioshock, men tror samlede Crysis får det, så cod4 og endelig sin Unreal Tournament så min liste ser sådan her ud 1.-orange boks 2.-Crysis 3.-Bioshock 4.-cod4 5.-Unreal Tournament 3 Hvad var din top 5 eller måske 3 spil for 07, eller måske har du et spil udgivet tidligere, men det Expansion Pack blev udgivet i 07, hvad der nogensinde vil bare høre din fav liste over spil i 07
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1.Bioshock
| |||
| |||
| Må sige aldrig spillet kvælertag bør få fat i en kopi
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Her er min top 5 og også min favorit spil i 2007 Bioshock Command & Conquer: tiberium wars Unreal Tournament 3 Crysis orange box |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvorfor i7 for spil?? | icu222much | CPU, bundkort og RAM | 2 | 27 juli 2009 19:49 |
| Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 februar 2009 04:19 |
| Bedste FPS-spil | xactly | PC & Console Gaming | 22 | 19 august 2008 11:24 |
| The End til spil? | Kadejd | PC & Console Gaming | 5 | 10 november 2007 09:11 |
| PC-spil | Computer Spec | PC & Console Gaming | 12 | 29th Dec 2006 19:22 |
| Thread Tools | |
| |