![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Mielestäni 07 oli hieno vuosi pelejä ja mielestäni minulla on enemmän pelejä viime vuonna (uusia) kuin mikään muu vuosi ennen, nyt peli i palata eniten on oranssi laatikko (esp garys mod) niin thats my No1 sitten A-läppä välillä Crysis (i tietää paljon teillä on tämän No1) ja bioshock, mutta sitä mieltä, että yleinen Crysis saa sitä, cod4 ja lopuksi sen Unreal Tournament joten lista näyttää tältä 1.-oranssi laatikko 2.-Crysis 3.-bioshock 4.-cod4 5.-Unreal Tournament 3 Mikä oli top 5 tai ehkä 3 peliä 07, tai ehkä olet pelin julkaissut aikaisemmin mutta Expansion Pack julkaistiin 07 mitä vain halua kuulla teidän suosikkeihin luettelo pelit 07
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1.Bioshock
| |||
| |||
| Täytyy sanoa koskaan pelannut kuristusote pitäisi saada käsiinsä kopion
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| tässä on minun top 5 ja myös minun suosikki pelit 2007 bioshock Command & Conquer: Tiberium Wars Unreal Tournament 3 Crysis Orange Box |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miksi i7 pelejä varten? | icu222much | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 27. Jul 2009 19:49 |
| Nopea muutto pelit parantaa taitoja hitaammin liikkuvat pelejä! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4th Feb 2009 04:19 |
| Best FPS-pelit | xactly | PC & Console Gaming | 22 | 19th Aug 2008 11:24 |
| Lopulta Games? | Kadejd | PC & Console Gaming | 5 | 10. marraskuu 2007 09:11 |
| Pc-pelit | Tietokone eä | PC & Console Gaming | 12 | 29. Joulukuu 2006 19:22 |
| Thread Tools | |
| |