![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi ik denk dat 07 was een groot jaar voor games en denk dat ik heb meer games vorig jaar (nieuwe) dan het andere jaar voor, nu ik het spel terug te keren naar het meest is de oranje doos (esp garys mod) dus dat is mijn no1 , dan zijn een klep tussen Crysis (Ik weet dat veel van jullie zullen dit op no1) en Bioshock, maar denk dat de totale Crysis krijgt, dan CoD4 en tenslotte haar Unreal Tournament dus mijn lijst ziet er als volgt uit 1e-oranje vak 2de-Crysis 3de-Bioshock 4e-CoD4 5th-Unreal Tournament 3 Wat was jouw top 5 of misschien 3 games van 07, of misschien heb je een game eerder vrijgelaten, maar de expansie pack werd uitgebracht in 07 wat wil je horen fav lijst van games onder 07
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1.Bioshock
| |||
| |||
| Moet zeggen nooit gespeeld wurggreep moet het bezit komen van een kopie
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| hier zijn mijn top 5 en ook mijn favoriete spellen in 2007 Bioshock Command & Conquer: Tiberium Wars Unreal Tournament 3 Crysis Orange Box |