![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Jeg synes 07 var et stort år for spill og tror jeg har flere spill i fjor (nye) enn noe annet året før, nå er spillet jeg går tilbake til de er den oransje boksen (esp garys mod) så dvs min No1 , deretter sin en vende opp mellom crysis (Jeg vet mange vil du ha dette på No1) og bioshock, men tror samlede crysis blir det da cod4 og til slutt sin Unreal Tournament så listen min ser slik ut 1.-oransje boksen 2nd-crysis 3. bioshock 4de-cod4 5te-Unreal Tournament 3 Hva var din topp 5 eller kanskje 3 spill av 07, eller kanskje du har et spill gitt ut tidligere, men utvidelsespakken ble utgitt i 07 det noensinne vil bare høre fav liste over spill i 07
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1.Bioshock
| |||
| |||
| Må si aldri spilt kvelertak bør få tak i en kopi
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| her er min topp 5 og også min favoritt-spill i 2007 bioshock Command & Conquer: tiberium wars Unreal Tournament 3 crysis oransje boksen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor i7 til spill? | icu222much | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 27 juli 2009 19:49 |
| Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 feb 2009 04:19 |
| Best FPS spill | xactly | PC & Console Gaming | 22 | 19 august 2008 11:24 |
| The End til spill? | Kadejd | PC & Console Gaming | 5 | 10 nov 2007 09:11 |
| PC Spill | Computer Spec | PC & Console Gaming | 12 | 29 desember 2006 19:22 |
| Thread Tools | |
| |