![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hej Jag tror att 07 var ett stort år för spel och tror att jag har fler spel förra året (nya) än något annat år sedan, nu spelet jag gå tillbaka till det mest är orange box (esp garys mod) så thats min no1 sedan dess en lucka mellan Häxkungens (Jag vet att många av er kommer att ha detta i no1) och bioshock, men tror övergripande Häxkungens blir det då cod4 och slutligen sitt Unreal Tournament så min lista ser ut så här
1:a-orange box 2:a-Häxkungens 3:e-bioshock 4:e-cod4 5:e-Unreal Tournament 3 Vad var din topp 5 eller kanske 3-spel i 07, eller kanske du har ett spel släppts tidigare men expansion pack släpptes i 07 vad som någonsin vill bara höra dina favoriter lista över spel i 07
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning.
![]() Mitt System: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
1.Bioshock
|
|||
|
|||
|
Måste säga aldrig spelat järngrepp ska få tag på en kopia
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning.
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Här är min top 5 och även mina favoritspel under 2007
bioshock Command & Conquer: Tiberium Wars Unreal Tournament 3 Häxkungens orange box |