mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Zelda ... er det det værd?

Reply

Thread Tools
Old 1 november 2007, 06:58
Donor-Gruppen

Default Zelda ... er det det værd?

Kan nogen fortælle mig, for sikker på, at Zelda er værd at købe for Wii? Jeg købte den ene for DS, og jeg nyder det, selvom det er lidt barnlige. Selv om sin første gang, jeg har spillet Zelda siden den originale Nintendo dage og nu er jeg virkelig fristet til at gå købe dette en ... vil jeg blive disapointed eller er det penge godt ud ...

Tid til jeg er færdig med arbejdet og købe spillet - med eller uden review - 4 timer!
Old 1 november 2007, 08:18
Donor-Gruppen

For mit eget vedkommende kan jeg kun sige, at Zelda om udstationerede nationale eksperter er den benchmark, som jeg måle alle de efterfølgende Zelda's .... og de har alle været mangelfuld.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 1 november 2007, 11:46
Donor-Gruppen

ive kun spillet en Zelda, den ene på n64, masken en (lang tid siden lol) Jeg blev hooked på det og fundet alle de andre zeldas ikke-hvor nær så god (gjorde ikke spille de andre, men vurderinger syntes fattige), men derefter igen jeg ikke har en Wii, og jeg tror Zelda om Wii er sjovere end historien

men ID gå til det, synes som en god griner med fiskeriet ting, og alle,

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 5 november 2007, 02:06
Donor-Gruppen

Blot for at klare tingene op, jeg har købt spillet, og jeg er forelsket med det. Hvis du har en Wii og er endnu til at købe dette spil ... hvad venter du på?! Link bliver til en ulv og du kan gøre alle mulige ting. Jeg især gerne hans hest sandsynligvis en af de bedre spil til Wii.
Old 20 December 2007, 13:56
Medlem Gruppen

Zelda bedste langt

Jeg stadig playon de udstationerede nationale eksperter
n64 brudt
spil terninger
Game Boy
DS Lite

ikke har en Wii endnu

Hvorfor er Phantom Hour glas kun for han DS Lite

eller ikke
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.