![]() |
|
| |||
| |||
| Kan nogen fortælle mig, for sikker på, at Zelda er værd at købe for Wii? Jeg købte den ene for DS, og jeg nyder det, selvom det er lidt barnlige. Selv om sin første gang, jeg har spillet Zelda siden den originale Nintendo dage og nu er jeg virkelig fristet til at gå købe dette en ... vil jeg blive disapointed eller er det penge godt ud ... Tid til jeg er færdig med arbejdet og købe spillet - med eller uden review - 4 timer!
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For mit eget vedkommende kan jeg kun sige, at Zelda om udstationerede nationale eksperter er den benchmark, som jeg måle alle de efterfølgende Zelda's .... og de har alle været mangelfuld.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive kun spillet en Zelda, den ene på n64, masken en (lang tid siden lol) Jeg blev hooked på det og fundet alle de andre zeldas ikke-hvor nær så god (gjorde ikke spille de andre, men vurderinger syntes fattige), men derefter igen jeg ikke har en Wii, og jeg tror Zelda om Wii er sjovere end historien
| |||
| |||
| Blot for at klare tingene op, jeg har købt spillet, og jeg er forelsket med det. Hvis du har en Wii og er endnu til at købe dette spil ... hvad venter du på?! Link bliver til en ulv og du kan gøre alle mulige ting. Jeg især gerne hans hest sandsynligvis en af de bedre spil til Wii.
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| |||
| |||
| Zelda bedste langt Jeg stadig playon de udstationerede nationale eksperter n64 brudt spil terninger Game Boy DS Lite ikke har en Wii endnu ![]() Hvorfor er Phantom Hour glas kun for han DS Lite ![]() eller ikke |