vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Zelda ... on se sen arvoista?

Reply

Thread Tools
Old 1 marraskuu 2007, 06:58
Rahoittajien ryhmän

Voiko joku kertoa minulle, että Zelda kannattaa ostaa, että Wii? Ostin yksi DS ja minä nautin siitä, vaikka se on hieman lapsellinen. Vaikka sen ensimmäinen kerta, kun minulla on ollut Zelda koska alkuperäisen Nintendo päivän ja nyt olen todella kiusaus mennä ostaa tämä ... minun on disapointed tai se on hyvin käytettyä rahaa ...

Aika til Lopuksi työn ja ostaa peli - tai ilman läpi - 4 tuntia!
Old 1 marraskuu 2007, 08:18
Rahoittajien ryhmän

Omasta puolestani voin vain sanoa teille, että Zelda on komennuksella on vertailuarvo joilla mitata kaikki myöhemmät Zelda: n .... ja he ovat kaikki ollut puutteellista.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 1 marraskuu 2007, 11:46
Rahoittajien ryhmän

ive vain ollut yksi Zelda, yksi on n64, The Mask yksi (jo kauan sitten lol) Olin koukussa siihen ja löytänyt kaikkia muita zeldas ei jossa läheskään niin hyvä (didnt toistaa toisilla, mutta arvion perusteella näytti huono), mutta sitten taas i ei ole saanut Wii ja uskon Zelda että Wii on hauskempaa kuin tarina

mutta id mennä sitä, tuntuu kuin nauraa makeasti kanssa kalastuksen asia ja kaikki,

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 5 marraskuu 2007, 02:06
Rahoittajien ryhmän

Vain asioiden selvittäminen, ostin pelin ja olen rakastunut siihen. Jos sinulla on Wii, ja ne ovat vielä ostaa tätä peliä ... mitä sinä odotat? Linkki muuttuu susi ja voit tehdä kaikenlaista tavaraa. Olen erityisen kuten hänen ratsulle luultavasti yksi parhaita pelejä varten Wii.
Old 20 joulukuu 2007, 13:56
Jäsen

Zelda paras ylivoimaisesti

Olen edelleen playon että komennuksella
n64 rikki
pelit kuutioina
Game Boy
DS Lite

ei saanut Wii vielä

miksi se Phantom Hour Glass vain hän DS lite

tai ei
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.