![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko joku kertoa minulle, että Zelda kannattaa ostaa, että Wii? Ostin yksi DS ja minä nautin siitä, vaikka se on hieman lapsellinen. Vaikka sen ensimmäinen kerta, kun minulla on ollut Zelda koska alkuperäisen Nintendo päivän ja nyt olen todella kiusaus mennä ostaa tämä ... minun on disapointed tai se on hyvin käytettyä rahaa ... Aika til Lopuksi työn ja ostaa peli - tai ilman läpi - 4 tuntia!
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Omasta puolestani voin vain sanoa teille, että Zelda on komennuksella on vertailuarvo joilla mitata kaikki myöhemmät Zelda: n .... ja he ovat kaikki ollut puutteellista.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive vain ollut yksi Zelda, yksi on n64, The Mask yksi (jo kauan sitten lol) Olin koukussa siihen ja löytänyt kaikkia muita zeldas ei jossa läheskään niin hyvä (didnt toistaa toisilla, mutta arvion perusteella näytti huono), mutta sitten taas i ei ole saanut Wii ja uskon Zelda että Wii on hauskempaa kuin tarina
| |||
| |||
| Vain asioiden selvittäminen, ostin pelin ja olen rakastunut siihen. Jos sinulla on Wii, ja ne ovat vielä ostaa tätä peliä ... mitä sinä odotat? Linkki muuttuu susi ja voit tehdä kaikenlaista tavaraa. Olen erityisen kuten hänen ratsulle luultavasti yksi parhaita pelejä varten Wii.
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| Zelda paras ylivoimaisesti Olen edelleen playon että komennuksella n64 rikki pelit kuutioina Game Boy DS Lite ei saanut Wii vielä ![]() miksi se Phantom Hour Glass vain hän DS lite ![]() tai ei |