mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Zelda ... is het het waard?

Reply

Thread Tools
Old 1 november 2007, 06:58
Donor Groep

Kan iemand mij vertellen zeker dat Zelda is de moeite waard te kopen voor de Wii? Ik kocht de een voor de DS en ik geniet ervan, maar het is een beetje kinderachtig. Hoewel het de eerste keer dat ik heb gespeeld Zelda sinds de oorspronkelijke nintendo dagen en nu ben ik echt geneigd om te gaan kopen, dit een ... zal ik disapointed of is het geld goed besteed ...

Tijd til ik het werk afmaken en koop het spel - met of zonder toetsing - 4 uur!
Old 1 november 2007, 08:18
Donor Groep

Van mijn kant kan ik alleen maar zeggen dat Zelda op de GND's is de maatstaf waarmee ik maatregel alle latere Zelda's .... en ze hebben allemaal gevonden willen.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 1 november 2007, 11:46
Donor Groep

ive alleen speelde een zelda, de een op de N64, het masker een (lang geleden lol) Ik was verslaafd aan het vinden en alle andere zeldas niet waar de buurt zo goed (didnt spelen de anderen, maar slechte beoordelingen leek), maar Vervolgens heb ik niet heb een wii en ik denk dat Zelda op de Wii is leuker dan verhaal

maar id voor gaan, lijkt een goed lachen met de visserij-ding en iedereen,

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 5 november 2007, 02:06
Donor Groep

Gewoon om dingen op, ik kocht het spel en ik ben verliefd op haar. Als je een Wii en zijn nog te koop dit spel ... waar wacht je nog op? Link verandert in een wolf en je kunt allerlei dingen. Ik vindt het vooral leuk zijn ros waarschijnlijk een van de betere games voor de Wii.
Old 20 december 2007, 13:56
Lid Fractie

Zelda beste veruit

Ik ben nog steeds playon de GND
N64 gebroken
spelletjes kubus
Game Boy
DS lite

niet heb een Wii nog

waarom is de Phantom Hour Glass alleen voor hij DS lite

of niet
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.