![]() |
|
| |||
| |||
| Kan iemand mij vertellen zeker dat Zelda is de moeite waard te kopen voor de Wii? Ik kocht de een voor de DS en ik geniet ervan, maar het is een beetje kinderachtig. Hoewel het de eerste keer dat ik heb gespeeld Zelda sinds de oorspronkelijke nintendo dagen en nu ben ik echt geneigd om te gaan kopen, dit een ... zal ik disapointed of is het geld goed besteed ... Tijd til ik het werk afmaken en koop het spel - met of zonder toetsing - 4 uur!
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van mijn kant kan ik alleen maar zeggen dat Zelda op de GND's is de maatstaf waarmee ik maatregel alle latere Zelda's .... en ze hebben allemaal gevonden willen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive alleen speelde een zelda, de een op de N64, het masker een (lang geleden lol) Ik was verslaafd aan het vinden en alle andere zeldas niet waar de buurt zo goed (didnt spelen de anderen, maar slechte beoordelingen leek), maar Vervolgens heb ik niet heb een wii en ik denk dat Zelda op de Wii is leuker dan verhaal
| |||
| |||
| Gewoon om dingen op, ik kocht het spel en ik ben verliefd op haar. Als je een Wii en zijn nog te koop dit spel ... waar wacht je nog op? Link verandert in een wolf en je kunt allerlei dingen. Ik vindt het vooral leuk zijn ros waarschijnlijk een van de betere games voor de Wii.
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| Zelda beste veruit Ik ben nog steeds playon de GND N64 gebroken spelletjes kubus Game Boy DS lite niet heb een Wii nog ![]() waarom is de Phantom Hour Glass alleen voor hij DS lite ![]() of niet |