mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Zelda ... er det verdt det?

Reply

Thread Tools
Old 1ste Nov 2007, 06:58
Donor Group

Default Zelda ... er det verdt det?

Kan noen fortelle meg sikker på at Zelda er verdt å kjøpe for Wii? Jeg kjøpte en for DS og jeg liker det, men det er litt barnslig. Om sin første gang jeg har spilt Zelda siden den originale Nintendo dager og nå er jeg virkelig fristet til å gå kjøpe dette ... vil jeg bli disapointed eller er det pengene godt brukt ...

Tid til jeg er ferdig med arbeidet og kjøpe spillet - med eller uten anmeldelse - 4 timer!
Old 1ste Nov 2007, 08:18
Donor Group

For min del kan jeg bare fortelle deg at Zelda på Snes er benchmark som jeg måler alle etterfølgende Zelda's .... og de har alle blitt funnet ønsker.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 1ste Nov 2007, 11:46
Donor Group

Ive bare spilt en Zelda, den ene på n64, maska ett (lenge siden lol) var jeg hekta på det og funnet alle de andre zeldas ikke hvor nær så godt (didnt spille av andre, men vurderinger virket dårlig), men deretter igjen jeg ikke har en Wii, og jeg tror Zelda på Wii er mer moro enn story

men id gå for den, virket som en god latter med fiske ting og alle,

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 5te Nov 2007, 02:06
Donor Group

Bare for å klare ting opp, jeg har kjøpt spillet og jeg elsker det. Hvis du har en Wii, og er nok til å kjøpe dette spillet ... hva venter du på? Link blir en ulv og du kan gjøre alle måte av ting. Jeg liker hans steed sannsynligvis en av de bedre spill for Wii.
Old 20nde Dec 2007, 13:56
Medlem Group

Zelda best langt

Jeg fortsatt playon det snes
n64 brutt
Kamper cube
Gameboy
DS Lite

ikke har en Wii ennå

Hvorfor er Phantom Hour glass bare for han DS Lite

eller ikke
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Er det verdt det killerhuman General Hardware Chat 3 16 januar 2008 08:41
PS3 - verdt det nå? Overclocker PC & Console Gaming 5 10 nov 2007 11:56
Zelda på Wii airzywade PC & Console Gaming 5 1 november 2007 14:04
Trenger Zelda: Twiliight Princess hjelp TheMadLith PC & Console Gaming 4 19 mars 2007 16:10
PSP verdt det eller ikke? quinda PC & Console Gaming 9 21 oktober 2006 10:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.