![]() |
|
| |||
| |||
| Kan noen fortelle meg sikker på at Zelda er verdt å kjøpe for Wii? Jeg kjøpte en for DS og jeg liker det, men det er litt barnslig. Om sin første gang jeg har spilt Zelda siden den originale Nintendo dager og nå er jeg virkelig fristet til å gå kjøpe dette ... vil jeg bli disapointed eller er det pengene godt brukt ... Tid til jeg er ferdig med arbeidet og kjøpe spillet - med eller uten anmeldelse - 4 timer!
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For min del kan jeg bare fortelle deg at Zelda på Snes er benchmark som jeg måler alle etterfølgende Zelda's .... og de har alle blitt funnet ønsker.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive bare spilt en Zelda, den ene på n64, maska ett (lenge siden lol) var jeg hekta på det og funnet alle de andre zeldas ikke hvor nær så godt (didnt spille av andre, men vurderinger virket dårlig), men deretter igjen jeg ikke har en Wii, og jeg tror Zelda på Wii er mer moro enn story
| |||
| |||
| Bare for å klare ting opp, jeg har kjøpt spillet og jeg elsker det. Hvis du har en Wii, og er nok til å kjøpe dette spillet ... hva venter du på? Link blir en ulv og du kan gjøre alle måte av ting. Jeg liker hans steed sannsynligvis en av de bedre spill for Wii.
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Zelda best langt Jeg fortsatt playon det snes n64 brutt Kamper cube Gameboy DS Lite ikke har en Wii ennå ![]() Hvorfor er Phantom Hour glass bare for han DS Lite ![]() eller ikke |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det verdt det | killerhuman | General Hardware Chat | 3 | 16 januar 2008 08:41 |
| PS3 - verdt det nå? | Overclocker | PC & Console Gaming | 5 | 10 nov 2007 11:56 |
| Zelda på Wii | airzywade | PC & Console Gaming | 5 | 1 november 2007 14:04 |
| Trenger Zelda: Twiliight Princess hjelp | TheMadLith | PC & Console Gaming | 4 | 19 mars 2007 16:10 |
| PSP verdt det eller ikke? | quinda | PC & Console Gaming | 9 | 21 oktober 2006 10:14 |
| Thread Tools | |
| |