![]() |
|
| |||
| |||
| Kan någon berätta för dig om att Zelda är värt att köpa för Wii? Jag köpte en för DS och jag njuta av det, men det är lite barnsligt. Även om det första gången jag spelade Zelda sedan den ursprungliga Nintendo dagar och nu är jag riktigt frestad att köpa den här en ... kommer jag att disapointed eller är det väl använda pengar ... Temne til jag slutar arbeta och köpa spelet - med eller utan granskning - 4 timmar!
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För min del kan jag bara säga att Zelda på nationella experter är den måttstock med vilket jag mäta alla efterföljande Zelda's .... och de har alla varit bristfällig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive bara spelat ett Zelda, ena på n64, mask en (länge sedan lol) Jag blev fast på den och hittade alla andra zeldas ingen var i närheten lika bra (didnt spela den andra, men recensioner verkade dålig), men då blir jag inte har en Wii och jag tror Zelda på Wii är roligare än historien
| |||
| |||
| Bara för att klara upp saker, jag köpte spelet och jag är förälskad i den. Om du har en Wii och är ännu att köpa detta spel ... vad väntar du på? Link förvandlas till en varg och du kan göra alla möjliga saker. I synnerhet som hans FÅLE antagligen ett av de bättre spelen till Wii.
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Zelda bästa i särklass Jag fortfarande playon den nationella experter n64 trasig spel kub Game Boy DS Lite inte har en Wii ännu ![]() Varför är Phantom Hour Glass bara för han DS Lite ![]() eller inte |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är det värt det | killerhuman | General Hardware Chat | 3 | 16 januari 2008 08:41 |
| PS3 - värt det nu? | Overclocker | PC & Console Gaming | 5 | 10 november 2007 11:56 |
| Zelda på Wii | airzywade | PC & Console Gaming | 5 | 1 november 2007 14:04 |
| Behöver Zelda: Twiliight Princess hjälp | TheMadLith | PC & Console Gaming | 4 | 19 mars 2007 16:10 |
| PSP värt det eller inte? | quinda | PC & Console Gaming | 9 | 21 oktober 2006 10:14 |
| Thread Tools | |
| |