![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nå ja, jeg har et socket754 enkelt kerne og på en PSU regnemaskine mit maksimale wattforbrug brug kom ud på 297watts under fuld belastning, og de fleste 300watt PSU's er kun bedømt på 300watts for meget korte perioder. Med PSU's er det sædvanligvis er værd at få lidt af en "overhead", så du kan tilføje hardware uden spørgsmål, og heller ikke overanstrenge dine PSU for meget.
En PSU kun vil give ud af wattforbruget kræves, er det ikke og er ikke designet til at køre på det maksimale output dag ud og dag ind. Jo tættere på en PSU maksimale du kører, de varmere det vil få. Det varmere det bliver, jo kortere er det levetid, Når cheapo PSU's dør, skal de normalt forårsager skader på andre dele af din pc, så spørg enhver e-maskine ejeren, der har været konfronteret med en dejlig stor regning, fordi deres cheapo standard PSU er gået bang og taget bundkort med det. Som jeg sagde før, jeg bruger en 450watt PSU, og fordi det maksimale output er en fair bit over den højeste mit system kræver, luften kommer ud bagsiden af det har aldrig været mere end en smule varm, selv i midten af sommeren ( ikke at vi havde en stor en i år). Mit system: Glowbox
|
|
|
|||
|
|||
|
godt ERM Jeg tror sin tid til at foretage en mental note derefter:
notat til dig selv: opgradere PSU ASAP slutningen af note til selvbestemmelse lol og se, så alt er på adaptorer Jeg mener virkelig, at det er tid til en opgradering, selv om jeg gerne vil opgradere mit bord, na ikke værd at risikere det ..... lol Tak nemlig den info der ..... |
|
|
|||
|
|||
|
Ingen problemer overhovedet. Hvis du skulle have behov for rådgivning om, hvad PSU at gå for derefter stilling i denne tråd, og vi vil gøre, hvad vi kan for at hjælpe yderligere.:)
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
ligesom jeg altid fortælle mine venner.
Citat:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yea, PSU er noget du ændre dit budget til at passe, og ikke den anden vej rundt.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
PSU regneskiver er uønsket, og du var sikkert at køre et større die størrelsessorteret enkelt-kerne i fortiden. Men en god billig Corsair eller andre SeaSonic enhed er altid en god idé og vil vare dig for evigt. Der er en 380 Earthwatts om NewEgg for gerne $ 35, Forestil dig, at du kan finde noget lignende i Storbritannien.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|