![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No kyllä, minulla on socket754 yksi ydin ja on PSU laskin korkeimpia wattiluku käyttö tuli ulos klo 297watts täydellä kuormituksella ja useimmat 300watt PSU: n on vain nimellinen klo 300watts hyvin lyhyeksi ajaksi. With PSU: n on yleensä syytä ottaa hieman on "overhead", niin voit lisätä laitteita ilman ja myös ei-kanta teidän PSU liikaa.
A PSU vain antaa ulos wattiluku vaaditaan, se ei ole eikä ole suunniteltu suoritettavaksi milloin se on suurimmalla teholla päivä. Mitä lähempänä on PSU korkein olet suorittanut, on lämpimämpää se saa. The lämpimämpää se saa, sitä lyhyempi on käyttöikä, Kun cheapo PSU: n kuolevat, ne yleensä vahingoita muita osia tietokoneeseen, kysy mitään e-koneen omistaja, joka on edessä hieno iso lasku, koska niiden cheapo standardi PSU on mennyt bang ja ottaa emolevyn kanssa. Kuten aiemmin sanoin, i käyttää 450watt PSU, ja koska se on suurin teho on oikeudenmukainen bittinen suurin minun järjestelmä edellyttää, lentoliikenteen tulevan takana se ei ole koskaan ollut suurempi kuin hieman lämmin, jopa keskellä kesää ( ole se, että meillä oli hieno tänä vuonna). My System: Glowbox
|
|
| |||
| |||
| hyvin erm mielestäni sen aika tehdä muistaa sitten: merkinnän itse: Päivitys PSU ASAP lopussa merkinnän itse lol ja nähdä, koska kaikki on adapteria olen todella sitä mieltä, että on aika päivityksenä, vaikka en halua päivittää minun aluksella, ei ole syytä vaarantanut se ..... lol kiitos Info siellä ..... |
|
| |||
| |||
| No problem at all. Jos et tarvitse neuvoja mitä PSU käydä sitten virkaan tämän säikeen ja teemme, mitä voimme auttaa eteenpäin.:) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| kuten olen aina kertoa ystävilleni. Quote:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, PSU on jotain muutat budjettiasi sopivaksi, ei toisin päin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU laskimet ovat roskapostina ja olit todennäköisesti käynnissä suuremman die sized single-ydin on aikaisemmin. Kuitenkin hyvä halpa Corsair tai muita SeaSonic yksikkö on aina hyvä ajatus ja se sinua ikuisesti. Siellä on 380 Earthwatts on NewEgg samankaltaisten $ 35, kuvitella löydät jotain vastaavaa Yhdistyneessä kuningaskunnassa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|