![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ja, ik heb een socket754 enkele kern en op een PSU calculator mijn maximum wattage gebruik kwam uit op 297watts onder volle belasting en meest 300watt PSU's worden alleen beoordeeld op 300watts voor zeer korte perioden. Met PSU's is het meestal de moeite waard, met een beetje een "overhead" zodat u kunt toevoegen hardware zonder probleem en ook niet stam je PSU te veel.
Een PSU zal alleen het wattage vereist, is het niet en is niet ontworpen om te draaien op het maximale output dag in dag uit. De dichter bij een PSU de maximum u de heter zal krijgen. De heter het wordt, hoe korter zijn levensduur, Wanneer Cheapo PSU's dood, zijn ze meestal leiden tot schade aan andere delen van uw pc, gewoon vragen e-machine-eigenaar die is geconfronteerd met een grote wissel omdat hun Cheapo standaard PSU is gegaan bang genomen en het moederbord is. Zoals ik al zei, ik gebruik een 450watt PSU, en omdat het maximale output is een eerlijke beetje boven de maximale mijn systeem vereist is, de lucht uit de achterkant van het is nooit meer dan enigszins warm, zelfs in het midden van de zomer ( niet, dat hadden we een geweldig dit jaar). Mijn Systeem: Glowbox
|
|
| |||
| |||
| erm en ik denk dat de tijd om een mentale notitie vervolgens: Noot voor zelfstandigen: upgrade PSU ASAP einde van de nota aan zelfvertrouwen lol en aangezien alles op adapters ik echt denk dat het tijd is voor een upgrade, maar ik wil wel mijn bord, na niet waard riskeren zij ..... lol Bedankt voor de info daar ..... |
|
| |||
| |||
| Geen enkel probleem. Mocht u behoefte een advies over wat PSU te gaan want dan post in deze draad en wij zullen doen wat we kunnen om te helpen verder.:) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| zoals ik altijd zeg mijn vrienden. Citaat:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, PSU is iets waar u uw budget past, niet andersom.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU calculators zijn rotzooi en je waarschijnlijk lopen een groter sterven sized single-core in het verleden. Echter, een goede goedkope Corsair of andere SeaSonic eenheid is altijd een goed idee en zal je voor altijd. Er is een 380 Earthwatts op NewEgg voor soortgelijke $ 35, stel je vindt iets dergelijks in het Verenigd Koninkrijk.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|