![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel ja, jeg har en socket754 enkelt kjerne og en PSU kalkulator høyeste effekten bruksstatistikk kom ut på 297watts under full last og mest 300watt PSU er bare vurdert på 300watts for korte perioder. Med PSU er det som regel verdt å ta en bit av en "overhead", slik at du kan legge til maskinvaren uten problemet, og heller ikke belastningen din PSU for mye.
En PSU vil bare gi ut effekten kreves det ikke og er ikke konstruert til å kjøre på den høyeste produksjon dag inn og dag ut. De nærmere en PSU høyeste du kjører, blir varmere vil det bli. Den varmere det blir, blir det kortere levetid, Når cheapo PSU's dø, de vanligvis skade andre deler av pc, bare spør hvilken som helst e-maskin eieren som har blitt møtt med en fin stor regning fordi cheapo standard PSU har gått bang og tatt hovedkortet med det. Som jeg sa tidligere, jeg bruker en 450watt PSU, og fordi det høyeste utgang er en god bit over høyeste systemet krever luften kommer ut på baksiden av det har aldri vært mer enn litt varme, selv midt i sommer ( ikke at vi hadde en stor en i år). Min System: Glowbox
|
|
| |||
| |||
| Brønnen erm jeg tror det på tide å foreta et mentalt notat deretter: notat til deg selv: oppgradere PSU ASAP slutten av notatet til deg selv lol og se så alt er på adaptere jeg virkelig gjøre tror det er tid for en oppgradering, men jeg vil oppgradere mitt bord, na ikke verdt å risikere det ..... lol Takk for Info det ..... |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem i det hele tatt. Skulle du trenge noen råd om hva PSU å gå for deretter innlegg i tråden, og vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe videre.:) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| som jeg alltid fortelle vennene mine. Sitat:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, PSU er noe du endrer budsjettet til å passe inn, ikke omvendt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU kalkulatorer er useriøs, og du var sannsynligvis kjører en større dø sized single-core i fortiden. Men en god billige Corsair eller andre SeaSonic er alltid en god idé og vil vare du alltid. Det er en 380 Earthwatts på NewEgg for eksempel $ 35, forestille dere kan finne noe lignende i Storbritannia.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|